اخبار داغ

مسئول هیئت رزمندگان اسلام فراهان:

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در فراهان/هئیت های مذهبی فرصتی برای ترویج گفتمان انقلاب است

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در فراهان/هئیت های مذهبی فرصتی برای ترویج گفتمان انقلاب است
سئول هیئت رزمندگان فراهان گفت: هیئت‌های عزاداری در صورت نگاه درست و برنامه‌ریزی‌های متناسب با اهداف انقلاب و به دور از حواشی و انحرافات در عزاداری بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی و عظیم‌ترین بستر برای پرورش نیروهای انقلابی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضایی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر با بیان اینکه برنامه‌های این هیئت در محرم امسال با نکوداشت شهید شش ماهه واقعه کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) و مراسم شیرخوارگان آغاز می شود، گفت: این مراسم با همکاری بسیج خواهران و با حضور پرشور امت حزب‌الله و مادران دارای نوزاد و طفل خردسال در جمعه ۳۱ شهریور ماه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه فراهان در فضایی سراسر معنوی و عرفانی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌های مراسم هیئت رزمندگان از روز اول محرم آغاز می‌شود بیان کرد: این برنامه‌ها از اول محرم تا هفتم محرم هر روز صبح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

,

رضایی اظهار کرد: آیت الله تلخابی، حجت الاسلام شهبازی، حجت الاسلام رضوی راد، حجت الاسلام فیض کرمیان، حجت الاسلام مبارک آبادی و حجت الاسلام نعمتی نیا سخنرانان این برنامه ها هستند و این ویژه برنامه ها با زیارت عاشورا آغاز می شود.

,

مسئول هیئت رزمندگان اسلام فراهان گفت: هیئت‌ رزمندگان در شهرستان فراهان شکل گرفته تا به فضای انقلابی هیئت‌های این شهرستان کمک کند.

,

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در فراهان یک فرصت برای ترویج گفتمان انقلابی است، افزود: هیئت‌های مذهبی باید در چارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

,

رضایی بیان کرد: هیئت‌های عزاداری در صورت نگاه درست و برنامه‌ریزی‌های متناسب با اهداف انقلاب و به دور از حواشی و انحرافات در عزاداری، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی و عظیم‌ترین بستر برای پرورش نیروهای انقلابی هستند.

,

مسئول هیئت رزمندگان اسلام گفت: به دنبال این هستیم که تعامل خود را با هئیت‌های مذهبی افزایش دهیم و با هیئت‌های مختلف برنامه مشترک انجام دهیم.

,

وی تصریح کرد: هیئت‌ رزمندگان در صدد این است که نقش آفرین باشد و گره خوردن ایام سالگرد هفته دفاع مقدس با محرم را به فال نیک می‌گیریم و اعتقاد داریم در دفاع مقدس هر اقبالی داشتیم مرهون محرم و صفر بوده است.

,

رضایی خاطر نشان کرد: امید داریم همشهریان در برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام حضور باشکوه داشته باشند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه