اخبار داغ

علاوه بر کارهای عمرانی٬فعالیت های فرهنگی در اولویت برنامه های اردوهای جهادی

علاوه بر کارهای عمرانی٬فعالیت های فرهنگی در اولویت برنامه های اردوهای جهادی
تقدسی با اشاره به اینکه امسال یکی از روستاهای بخش صیدون از توابع باغملک برای برپایی اردوی جهادی انتخاب شد، تصریح کرد: این گروه جهادی از خواهران و بردارن تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیاوش تقدسی مسئول اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با اهوازنوین با اشاره به اینکه اردوهای جهادی این دانشگاه از سال ۸۸ آغاز شده است، گفت: در سال های ابتدایی به علت کمبود تجربه به صورت مشترک با سایر دانشگاه ها برگزار می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,
علاوه بر کارهای عمرانی'فعالیت های فرهنگی در اولویت برنامه های اردوهای جهادی است
, علاوه بر کارهای عمرانی'فعالیت های فرهنگی در اولویت برنامه های اردوهای جهادی است,
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
, Free WordPress Themes,

وی با بیان اینکه پشتکار دانشجویان و استقبال انها باعث برگزاری اردوهای جهادی به صورت مستقل شد، افزود: در سال ۹۵ به عنوان برترین گروه جهادی سپاه ولی عصر (عج) استان معرفی شد.

,

تقدسی با اشاره به اینکه امسال یکی از روستاهای بخش صیدون از توابع باغملک برای برپایی اردوی جهادی انتخاب شد، تصریح کرد: این گروه جهادی از خواهران و برادران تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی بالا است، خاطر نشان کرد: از هشتم شهریورماه به صورت رسمی در منطقه مستقر شده ایم.

,

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز با تاکید بر اینکه فعالیت های این اردو شامل فرهنگی و عمرانی است، یادآور شد: خواهران در قسمت فعالیت های فرهنگی خواهران، تبیین آسیب های اجتماعی، کلاس احکام و… فعالیت می کنند.

,

وی افزود: در قسمت برادران نیز دو حوزه عمرانی و فرهنگی وجود دارد. بخش محرومیت زدایی در پی تأکیدات مقام معظم رهبری فعال هستیم.

,

تقدسی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت مساجد در شهرستان باغملک پرداخت و یادآور شد: علاوه بر مراسمات مذهبی، سایر مراسمات فرهنگی و قومی نیز در مساجد برگزار می شوند.

,

وی با بیان اینکه علاوه بر ترمیم منازل محروم، محوریت کار عمرانی را بر ترمیم مساجد نهاده ایم، خاطر نشان کرد: درحال حاضر ترمیم دو مسجد در دستور کار ما قرار دارد.

,

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز  به فعالیت های فرهنگی برادران اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کلاس های مذهبی و آسیب شناسی، به علت تأکیدات مقام معظم رهبری به فرهنگ کتابخوانی تلاش شد تا کتابخانه ای مسجدی راه اندازی شود.

,

وی با اشاره به اینکه سطح علمی افراد ساکن در مناطق محروم اهمیت زیادی دارد، گفت: بخشی از کتاب های این کتابخانه نیز به کتاب های کمک درسی و کنکوری اختصاص پیدا کرد.

,

تقدسی به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم، زیارت شهدای گمنام محل، زیارت امام زاده عبدالله، برگزاری کلیپ های آموزشی به عنوان دیگر برنامه های این اردو یاد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه این اردوها از هشتم تا ۱۷شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: اختتامیه این اردو با ارائه گزارشی از عملکرد این گروه به مسئولان و مردم این منطقه خواهد بود.

,

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان از سپاه پاسداران شهرستان باغملک، بخش جهاد سازندگی، امام جمعه شهر صیدون، گروه های جهادی و حوزه مقاومت مالک اشتر تشکر ویژه کرد.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه