اخبار داغ

در شورای فرهنگ عمومی فردیس مطرح شد؛

انتقاد از غیبت رئیس اداره ارشاد فردیس / توقف فعالیت دو ‌موسسه غیر قانونی و فاقد مجوز در مشکین دشت

انتقاد از غیبت رئیس اداره ارشاد فردیس / توقف فعالیت دو ‌موسسه غیر قانونی و فاقد مجوز در مشکین دشت
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان شهرستانی در محل دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان،نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان شهرستانی در محل دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد.حجت السلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس  در این نشست با بیان اینکه لزوم اندیشه ورزی و‌تشکیل کمیته در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری و تجمع عاشوراییان در فردیس محسوس است، گفت: بهتر است مسائلی که به ایجاد فرهنگ مناسب در جامعه کمک میکند طبق یک دستورالعمل در تفکر مردم نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی افزود: دعوت افراد صاحب فکر و اندیشه به کمیته تفکر در شهرستان فردیس ضرورت دارد.ایمانی با اشاره به معضلات اجتماعی بزرگ و همیشگی طلاق و‌حاشیه نشینی، بیان داشت: حضور افراد پر انرژی و‌صاحب اندیشه به رفع مشکلات در سطح جامعه کمک به سزایی خواهد داشت.

,

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم لازم است ایستگاه‌های صلواتی ساماندهی شوند تا در فردیس امنیت خیال عزاداری را به انجام برسانیم.

,

ایمانی در ادامه با انتقاد از غیبت بسیاری از مدعوین در جلسه، افزود : نبود رئیس اداره ارشاد شهرستان فردیس در جلسات مورد رضایت نیست و از مدیرکل ارشاد خواهان مدیر توانا و‌قوی در شهرستان فردیس هستیم.وی در بخش دیگری از سخنان خود. خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن تمامی قوانین و موارد فرهنگی در سطح جامعه لازم است در ابتدا مسئولان مربوطه به این امر توجه کنند که موضوع ساده زیستی را در سطح  جامعه فرهنگ‌سازی ها نمایند.مهدی احمدوند رئیس اداره تبلیغات فردیس، در ادامه این نشست گفت: در کمیته تشکیل شده که به منظور اندیشه ورزی به انجام رسیده است با غیبت مدعوین همراه هستیم که قابل قبول نیست.

,

وی افزود: در این ایام و‌با توجه به نزدیک شدن محرم ساماندهی ایستگاه‌ها صلواتی از موارد مهمی است که مورد توجه قرار گرفته و توسط اداره تبلیغات به انجام رسیده است.احمدوند خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات در راستای کاهش اسیب های اجتماعی ، در کلاس های قران برگزار شده به اموزش مسائل فرهنگی پرداخته است.

,

وی با بیان اینکه روحانیون در برنامه های عزاداری حضور خواهند داشت، گفت: اعزام روحانیون در مراکز مذهبی و هیأت ها انجام شده است.این مسئول در پایان به شناسنامه دار کردن ایستگاه‌های صلواتی تاکید کرد و افزود: لازم است شهرداری در راستای اطلاع رسانی و نصب بنر همکاری لازم را داشته باشد .

,

سرهنگ ایوب احمدی ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس در ادامه نشست ضمن تاکید بر حفظ آرامش و امنیت جامعه در ایام محرم گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد امنیت در مدارس شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و برنامه ریزی های لازم به انجام رسیده است.وی در ادامه افزود : دو موسسه که به صورت غیر قانونی اقدام به جمع اوری پس انداز و دریافت وجه نقد از مردم کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: موسسه البرز در بخش مشکین دشت و موسسسه ولی عصردر بخش مرکزی فردیس قرارگرفته اند که طبق استعلام از بانک مرکزی بدون داشتن مجوز در حال فعالیت هستند.وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد از سرمایه مردم در یکی از موسسه ها وجود دارد که سعی داریم با ایجاد ارامش در میان مردم به این مهم رسیدگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه