اخبار داغ

در شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد:

لزوم توجه به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و محرم در بازگشایی مدارس

لزوم توجه به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و محرم در بازگشایی مدارس
مدیر آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت: در برنامه های بازگشایی مدارس به نقش برنامه های هفته دفاع مقدس و ایام محرم حسینی اشاره شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ صبح امروز و در آستانه بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضا در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

در این مراسم عباس تیموریان مدیر آموزش و پرورش جرقویه ضمن تبریک اعیاد و مناسبت های این ایام، از مسئولان و روسای ادارات و همچنین دست اندرکاران پروژه مهر96 قدردانی کرد.

,

 

,

مدیر اداره آموزش و پرورش این منطقه، از نواختن زنگ مهردر اولین روز از سال تحصیلی در هنرستان برکت شهر حسن آباد با حضور دانش آموزان و فرهنگیان با برنامه های متنوع خبر داد.

,

محمد منصوری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش جرقویه ، آماده سازی و تجهیز کتابخانه پژوهش سرا، برگزاری کلاس های کنکور با استفاده از استادان مجرب، هدایت تحصیلی دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های شهرداری و شهرک صنعتی رامشه به منظور برگزاری کارورزی دانش آموزان رشته کاردانش و کسب رتبه های ممتاز کشوری و استانی را از جمله مهمترین اقدامات این حوزه در چند ماه اخیر برشمرد.

,

مهدی هاشم پور نیز به اقدامات عمرانی و تجهیزاتی این معاونت اشاره کرد.

,

محمدی، معاون توسه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش جرقویه نیز از رنگ آمیزی و مرمت حدود 10باب مدرسه، تعمیرات آبخوری و سرویس های بهداشتی مدارس، اعطای تجهیزات نیم بها به برخی از آموزشگاه ها و کمک های انجام شده برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، به عنوان مهمترین فعالیتهای حوزه معاونت پشتیبانی یاد کرد.

,

همکاری روحانیون با مدارس به منظور برگزاری نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری بین نهادهای مختلف، خواسته معاون پرورشی اداره، ازمتولیان امور فرهنگی بود.

,

انتهای پیام/ 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه