اخبار داغ

شهردار منطقه 15:

دانش آموزان با زنگ حسینی به کلاس درس می‌روند

دانش آموزان با زنگ حسینی به کلاس درس می‌روند
دانش آموزان منطقه 15 با نواخته شدن زنگ حسینی سال تحصیلی خود را به یاری سالار شهیدان آغاز خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس محمدی انارکی شهردار منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: به دلیل تقارن ماه مهر و آغاز دهه اول محرم اولین زنگ سال تحصیلی جدید به نام زنگ حسینی در مدارس منطقه 15 نواخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید با حضور 90 هزار دانش‌آموز در 268 مدرسه از اول مهر در سطح منطقه 15 می‌باشد که برای همه‌ی آنان موفقیت روزافزون و آینده‌ای روشن داریم.

,

انارکی با اشاره به تقارن ماه محرم و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: امیدوارم کلیه دانش آموزان با الگو گرفتن از واقعه عاشورا و فرهنگ عاشورایی در مسیر امام حسین (ع) قدم بردارند و امسال شروع ماه محرم و آغاز سال تحصیلی را به نیت خیر برای دانش آموزان خواهیم گرفت.

,

شهردار منطقه 15 در ادامه گفت: زنگ آغاز مهر و شروع سال تحصیلی در مدرسه شهید رضایی و در 8 مدرسه شاخص نواحی با حضور مسئولین نواحی و محلی به صدا درخواهد آمد و دانش آموزان با زنگ حسینی به کلاس درس می‌روند.

,

وی در ادامه با اشاره به ایجاد غرفه‌های آموزشی در مدارس خاطرنشان کرد: غرفه ایستگاه اطلاع‌رسانی بازیافت با موضوع تفکیک پسماند خشک و تر و کاهش و کم‌حجم سازی زباله‌های خانگی در این مدرسه‌ها برای آموزش به دانش آموزان برگزار می‌شود.

,

انارکی در خصوص آماده‌سازی فضای شهر و مدارس برای آغاز سال تحصیلی اذعان داشت: با همکاری شهرداری منطقه و آموزش‌وپرورش زیباسازی و آماده‌سازی فضاهای آموزشی و مدارس برای دانش آموزان انجام شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه