اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه:

احداث 26 پروژه خیر ساز در آموزش و پرورش تربت حیدریه طی 4 سال گذشته

احداث 26 پروژه خیر ساز در آموزش و پرورش تربت حیدریه طی 4 سال گذشته
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: طی چهار سال گذشته 26 پروژه خیرساز در آموزش و پوروش این شهرستان ساخته شده است که از این تعداد 9 پروژه به ساخت فضای آموزشی و 17 پروژه به احداث نمازخانه در سطح آموزشگاهها اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سعید نیروئی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان خیر ساز مسعود محقق تربت حیدریه، اظهار داشت: از مجموع 26 پروژه خیر ساز این شهرستان 9 پروژه به ساخت فضای آموزشی و 17 پروژه به احداث نمازخانه در سطح آموزشگاهها اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: از ابتدای سال 1371، 49 پروژه آموزشی و 30 باب نمازخانه خیرساز با مشارکت خیرین و سازمان توسعه و نوسازی مدارس در سطح شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسیده است.

,

 

,

نیروئی با بیان اینکه امسال 135 هزار و 500 دانش آموز در مدارس این شهرستان تحصیل می کنند، افزود: از این میزان سه هزار و 600 دانش آموز کلاس اولی در 120 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: امسال بالغ بر دو هزار و 700 معلم سازماندهی شده در سطح مدارس تربت حیدریه تدریس دانش آموزان را برعهده دارند.

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم با تاکید بر لزوم تربیت همه جانبه در آموزش و پرورش، از نهاد تعلیم و تربیت به عنوان دانشگاه زندگی یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش مدیران آینده نظام اسلامی ایران را تربیت می کند.

,

 

,

در ادامه این مراسم نماینده تربت حیدریه نیز اظهار کرد: علم را برای تحقق کمال و معرفت و رسیدن به ثروت می خواهیم، بنابراین علمی که تبدیل به ثروت نشود ناقص خواهد ماند.

,

 

,

سعید باستانی گفت: امسال هر دانش آموزی که بهترین پیشنهاد را برای عمران و توسعه شهرستان ارائه کند هدیه ای نفیس دریافت خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه