اخبار داغ

گزارشی از قطعی آب آشامیدنی در جلگه چاه هاشم دلگان؛

قطعی 8 روزه آب آشامیدنی بخش جلگه دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان

قطعی 8 روزه آب آشامیدنی بخش جلگه دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان
قطعی هشت روزه آب آشامیدنی بخش جلگه دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان موجب نارضایتی اهالی مردم این منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، آب لوله کشی بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان با سه هزار نفر جمعیت از هشت روز قبل قطع شده است. مردم این منطقه آب آشامیدنی خود را با سختی و مشقت فراوان فراهم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

علی بامری یکی از اهالی بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در گفتگو با دلگان پرس اظهار کرد: آب آشامیدنی این بخش از چند روز قبل قطع شده است، اما هنوز وصل نشده و پیگیری های مردم برای برطرف کردن این معضل هنوز جواب نداده است.

, دلگان پرس,

وی تصریح کرد: اهالی بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان آب برای آشامیدن و حتی استحمام هم ندارند که این رویه آنها را با مشکلات و معضلات زیادی روبرو ساخته است.

,

بامری با تاکید بر اینکه کمبود آب آشامیدنی شرایط نامناسبی را برای ادامه زندگی در بخش جلگه چاه هاشم حکم فرما کرده است، اضافه کرد: مسئولان باید با اقدامی مناسب، معضل قطعی آب دراین منطقه را برطرف کنند.

,

وی گفت: همچنین در تابستان گذشته فرسودگی شبکه‌های آبرسانی و ظرفیت پایین مخازن آب جلگه چاه هاشم باعث شده است توزیع آب از طریق شبکه آبرسانی در برخی از مناطق بخش جلگه چاه هاشم به‌سختی انجام شده بود.

,

بامری با بیان اینکه مردم این منطقه آب آشامیدنی خود را از فاصله 2 یا سه کیلومتری تامین می کنند، عنوان کرد: برخی از اهالی بخش جلگه چاه هاشم هم که دارای وسیله نقلیه هستند، با دبه های آب مجبورند از روستاهای اطراف آب آشامیدنی خود را تهیه کنند.

,

, ,

محمد بامری رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آب آشامیدنی بخش جلگه چاه هاشم از هشت روز قبل قطع شده است، گفت: این قطعی بر اثر خرابی موتور پمپ آبرسانی بوده است.

,

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دلگان با بیان اینکه موتور پمپ جهت تعمیر به استان ارسال شده است، بیان کرد: درصدد این هستیم که تا سه روز آینده این مشکل اهالی را برطرف کنیم.

,

در حالی که در تابستان گذشته قطعی و بحران آب در روستاهای دلگان و بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان به معضلی سریالی و تکراری تبدیل شده بود که تاکنون اقدامی برای رفع این معضل مردم بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان انجام نشده است.

,

علی ای حال مسئولان آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلگان و استان سیستان و بلوچستان باید برای رفع این معضل جمعیت سه هزار نفری جلگه چاه هاشم اقدام کنند.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه