اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت و گو با دانا:

فردا؛ نتیجه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان جمع بندی می شود

فردا؛ نتیجه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان جمع بندی می شود
عضو هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تقریبا تحقیقات در بحث صندوق به پایان رسیده و نتیجه تحقیقات در نهایت فردا جمع بندی می شود.
[

علیرضا سلیمی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و عضو هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: تقریبا تحقیقات در بحث صندوق به پایان رسیده و نتیجه تحقیقات در نهایت فردا جمع بندی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در پی اختلاس 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بعد از ورود قوه قضاییه به این مساله، در مهر ماه سال 95 هیاتی از سوی مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به اوضاع این صندوق تشکیل شد.

,

 

,

اردیبهشت ماه سال جاری بود که اعضای این هیات تقاضای تمدید 3ماهه بررسی بیشتر پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم کرده و هیئت رئیسه نیز با آن موافقت کرد.

,

 

,

در نهایت باید آخر مرداد ماه نتیجه تحقیق و تفحص اعلام می شد اما به خاطر تعطیلات نمایندگان مجلس این زمان به تعویق افتاد و در نهایت فردا مشخص می شود که رقم نهایی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان چقدر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه