اخبار داغ

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه:

ترامپ از سلامت روحی و روانی برخوردار نیست/ او هنوز جایگاه سازمان ملل را درک نکرده است

ترامپ از سلامت روحی و روانی برخوردار نیست/ او هنوز جایگاه سازمان ملل را درک نکرده است
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ترامپ از سلامت روحی و روانی برخوردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: از بعد پزشکی و تخصصی اگر به اظهارات و سوابق ترامپ در یکسال گذشته نگاه کنیم به وضوح مشخص خواهد شد که وی به هیچ وجه از تعادل روحی و روانی برخوردار نیست بنابراین اینگونه سخنان از وی چندان عجیب به نظر نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه کشورهای جهان نیز به شخصیت رئیس جمهور آمریکا پی برده اند تاکید کرد: افزایش روابط سایر کشورها با جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد شخصیت های بین المللی وزن زیادی برای اظهارات نسنجیده ترامپ قائل نمی شوند.

,

همتی ادامه داد: تنها فردی که سخنان غیرعقلانی و بی ربط ترامپ در سازمان ملل متحد را تایید کرد نخست وزیر رژیم نامشروع صهیونیستی بود که او هم وضعیت مشخصی در مجامع بین المللی دارد.

,

وی با اشاره به وحدت و همدلی موجود در کشور تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای داخلی و پشتوانه عظیم مردمی و نیز ارتباط گسترده با تمام کشورهای جهان به جز این دو کشور به دنبال توسعه بخش های مختلف است.

,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه بهترین پاسخ به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا را دستیابی به قله های علم و تکنولوژی دانست و افزود: نکته دیگری که در مورد ترامپ لازم است به آن اشاره کنم این است که وی هنوز نمی داند که سازمان های بین المللی برای پیگیری صلح و ثبات تاسیس شده اند نه برای یاوه گویی و داستان سرایی اما رئیس جمهور آمریکا در چنین مجامعی از جنگ و خشونت دم می زند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه