اخبار داغ

شبکه‌های دیجیتال در بخش سوسن راه اندازی شد

شبکه‌های دیجیتال در بخش سوسن راه اندازی شد
پس از پیگیری‌هایی که در دو سال اخیر انجام دادیم، سرانجام روز گذشته زیرساخت های لازم در این بخش نصب و راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:بخشدار سوسن در گفت‌وگو باخبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: پس از پیگیری‌هایی که در دو سال اخیر انجام دادیم، سرانجام روز گذشته زیرساخت های لازم در این بخش نصب و راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه ,

مهرزاد شریفی گفت: متاسفانه در بخش سوسن حتی شبکه های آنالوگ هم به خوبی دریافت نمی‌شد و همین امر باعث روی اوردن مردم به ماهواره شده بود.

,

 

,

, ,

وی عنوان کرد: هم اکنون روستاهای ترشک، لولو، ده شیخ، آبوژدان، دست کرتان، سرقلعه زین آباد، سربوران، یگاوی، تنگ رشید، پیرانشاه، سراب، بنه تیمور، دوپک انصاری، برآفتاب امان اله، مهرنان سفلی، مهرنان حیدری، ده ثریا، ده حوض، کنارچگاه، ده کهنه و سایر روستاهایی که قادر به دریافت شبکه ی دیجیتال از دکل لولو باشند، می توانند از این مزیت بهره مند شوند.

,

بخشدار سوسن تاکید کرد: به دلیل پیشرفته بودن سیستم جدید نصب شده در سوسن، دستگاه های قدیمی با عنوان DVBD قادر به دریافت شبکه ها نمی‌باشند و فقط دستگاه های گیرنده‌ی دیجیتال جدید با عنوان گیرنده های DVBD2 قابلیت دارند.

,

شریفی ادامه داد: باتوجه به راه اندازی این فناوری، شبکه آنالوگ دکل ترشک به طور کامل و شبکه دو دکل لولو خاموش می باشند و تنها از طریق دستگاه های دیجیتال قابل دریافت می باشند.

,

وی درپایان اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم که از طریق راه اندازی دیجیتال دکل جواد سعیدی مشکل دیگر روستاهای این بخش نیز حل شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه