اخبار داغ

در دیدار شهردار جدید تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان شد:

۵ توصیه مهم حجت الاسلام آل هاشم به شهردار جدید تبریز/شهین باهر: نیاز به همراهی اعضای شورا و مردم دارم

۵ توصیه مهم حجت الاسلام آل هاشم به شهردار جدید تبریز/شهین باهر: نیاز به همراهی اعضای شورا و مردم دارم
بعد از ظهر امروز ایرج شهین باهر، شهردار جدید تبریز به همراه ۵ تن از اعضای شورای شهر با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با وی دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل، بعد از ظهر امروز ایرج شهین باهر، شهردار جدید تبریز به همراه ۵ تن از اعضای شورای شهر با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

امام جمعه تبریز: هر کسی شهردار می شد از او حمایت می کردم

, امام جمعه تبریز: هر کسی شهردار می شد از او حمایت می کردم, امام جمعه تبریز: هر کسی شهردار می شد از او حمایت می کردم,

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی توفیق به شهردار جدید، گفت:  قبول مسئولیت توفیقی از حانب خدا برای خدمت به مردم است و هیچ امتیاز دیگری ندارد.

,

وی  تخصص و سابقه شهین باهر در حضور در شهرداری را مثبت ارزیابی کرده و افزود: هر کسی که بنا بود از سوی شورای شهر انتخاب شود؛ از او پشتیبانی و حمایت می کردم و وظیفه همه است از شهردار جدید حمایت و پشتیبانی کنند تا کارها بهتر از قبل پیش رود.

,

 از برنامه های تبریز ۲۰۱۸ عقب هستیم

,  از برنامه های تبریز ۲۰۱۸ عقب هستیم,  از برنامه های تبریز ۲۰۱۸ عقب هستیم,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه توصیه هایی به شهردار جدید کرده و گفت: همکاران پاکدست انتخاب کنید و به این موضوع در انتصاب ها توجه جدی شود.

,

وی با  اشاره به حواشی شورای چهارم، افزود: زدودن ضربات حیثیتی به شورای شهر گذشته و بعضی از مدیران گذشته شهرداری و دور کردن ذهنیت منفی از مردم هم باید مدنظر قرار گیرد.

,

وی  تلاش کردن در قواره شهر تبریز را توصیه دیگر خود به شهردار جدید برشمرد و تصریح کرد:  برای برنامه های تبریز ۲۰۱۸ عقب هستیم و باید با جدیت پیگیری شود جرا که فرصت کمی مانده است؛ البته در کنار آن باید به مسایل فرهنگی و مذهبی هم توجه شود.

,

امام جمعه تبریز  همدلی با اعضای شورای شهر تبریز را یکی دیگر از لازمه های مهم شهردار عنوان کرده و بیان داشت:  چه آنهایی که به شهردار رای داده اند چه آنهایی که رای نداده اند؛ بدانند  شهردار منتخب، شهردار  تمام اعضا و تمام مردم تبریز است.

,

وی دوری کردن از مسایل جناحی و سیاسی در اداره امور شهری را یکی دیگر از توصیه های مهم دانسته و ادامه داد: طبیعی است که هر کسی سلیقه خاصی دارد اما در اداره امور شهری نباید آنها حاکم باشد و هدف اصلی باید خدمت به مردم و آرمان های امام(ره) و اجرا کردن منویات رهبری و همکاری با دولت و استانداری باشد.

,

شهین باهر: از اعتماد شورا تشکر می کنم

, شهین باهر: از اعتماد شورا تشکر می کنم, شهین باهر: از اعتماد شورا تشکر می کنم,

ایرج شهین باهر هم در این دیدار با بیان اینکه به خدمت در شهر تبریز  علاقه دارم؛ گفت: از اعتماد شورا نسبت خود و برنامه هایم تشکر می کنم.

,

وی افزود: مشکلات  زیادی از قبیل فرهنگی و عمرانی و شهرسازی داریم و نیاز به کار با همراهی تمام اعضای شورا است تا با اقدامات علمی و تخصصی جلو برویم و از مردم هم در جهت توسعه و آبادانی شهر کمک می گیریم.

,

دبیری: جلسات غیررسمی شورای پنجم در کشور بی سابقه بود / شهین باهر فراجناحی است

, دبیری: جلسات غیررسمی شورای پنجم در کشور بی سابقه بود / شهین باهر فراجناحی است, دبیری: جلسات غیررسمی شورای پنجم در کشور بی سابقه بود / شهین باهر فراجناحی است,

همچنین شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز با ارائه گزارشی از پروسه طولانی انتخاب شهردار تبریز، اذعان کرد: تعداد جلسات غیررسمی شورا در این مدت بسیار زیاد بود و شاید هیچ شورایی در کشور اینطور جلسه غیررسمی نداشت اما رقابت بیت اعضا زیاد بود و البته لازمه دموکراسی است.

,

دبیری با اشاره به رای حداقلی شهین باهر، خاطر نشان کرد: در دوره های قبلی شورا هم شهردار با رای حداقلی انتخاب شده بود و آقایان نوین در دوره سوم و نجفی در دوره چهارم با رای حداقلی انتخاب شده بودند.

,

وی شهین باهر را فردی فراجناحی دانسته و افزود: شهین باهر با جناح بندی های سیاسی کاری ندارد و تعامل خوبی با مسئولین و شورا دارد و از این به بعد شهردار همه شورای ۱۳ نفره است نه فقط ۷ نفری که به او رای داده اند.

,

دبیری تاکید کرد: اکنون زمان عمل است و در آستانه تبریز ۲۰۱۸ قرار داریم و باید کارها را پیش ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه