اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نمی کند/ کارت های سوخت با رای مجلس باقی ماندند

قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نمی کند/ کارت های سوخت با رای مجلس باقی ماندند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ تصمیم قطعی از سوی وزارت نفت و مجلس برای افزایش قیمت بنزین صورت نگرفته است و چیزی را عنوان نکرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد محمدی انارکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت در کشور اظهار داشت : طبق صحبت های صورت گرفته قرار است که در پایان سال اگر دولت تصمیم بگیرد قیمت بنزین افزایش پیدا کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد محمدی انارکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, در رابطه با سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت در کشور اظهار داشت : طبق صحبت های صورت گرفته قرار است که در پایان سال اگر دولت تصمیم بگیرد قیمت بنزین افزایش پیدا کند .,

وی گفت : اما تا کنون هیچ تصمیم قطعی از سوی وزارت نفت و مجلس برای افزایش قیمت بنزین صورت نگرفته است و چیزی را عنوان نکرده اند .

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در شورای اسلامی با اشاره به حفظ کارت های سوخت خاطر نشان کرد : مجلس شورای اسلامی رای به ماندن کارت های سوخت داده است و فعلا این کارت ها باقی مانده اند تا بعدا تصمیم گرفته شود .

,

محمدی انارکی در پایان عنوان کرد : اکنون برای سهمیه سوخت از این کارت ها استفاده نمی شود و از این کارت ها تنها برای داشتن آمار و ارقام و اطلاعات استفاده می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه