اخبار داغ

تولیت آستان قدس رضوی:

رییسی: اگر حججی ها نبودند داعش در کشور بود

رییسی: اگر حججی ها نبودند داعش در کشور بود
تولیت آستان قدس رضوی در مراسم وداع با شهید محسن حججی گفت: اگر حججی ها نبودند داعش در کشور بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تولیت آستان قدس رضوی در مراسم وداع با شهید حججی که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بنیان گذار این دهه محرم و عزادرای عاشورا امام رضا است، همانطور که در زیارت ناحیه مقدسه نیز بارها به عزاداری برای امام حسین تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 آیت الله رییسی افزود: عاشورا قلب تپنده اسلام و تاریخ  تشیع است. خیلی ها تلاش کردند عاشورا در عاشورا بماند تا پیام آن به نسل های بعد نرسد چرا که عاشورا رمز بقای دین است.  بزرگان ما پیام عاشورا را سینه به سینه منتقل کردند چرا که عاشورا برای آن است که ظلم در عالم پا نگیرد.
,
 
,
 
,
نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمنان، عده‌ای را بعنوان داعش و القاعده علم کردند تا خون مسلمانان را بریزند.  اگر شهید حججی‌ها نبودند امروز باید در مهران و کرمانشاه در برابر داعش می‌جنگیدیم.
,
 
,
وی ادامه داد: محسن حججی حجت خدا شد بر ما، برای هشیاری مسلمانان ، برای دشمن شناسی تا ما دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.
,
 
,
در این مراسم که با حضور پر شور زائران حرم رضوی، مجاوران و خانواده های شهدا برگزار شد مسئولان کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام رییسی تولیت استان قدس رضوی، جمعی از سرداران سپاه، رییس شورای شهر مشهد، استاندار خراسان رضوی و مدیرکل صداوسیمای استان نیز حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/ی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه