اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

استخدام بی ضابطه و ناعدالتی در ادارات باعث نا امنی می شود

استخدام بی ضابطه و ناعدالتی در ادارات باعث نا امنی می شود
امام جمعه پلدختر گفت: برخی از مسئولان با ناعدالتی در استخدام های اداری باعث نا امنی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در همایش بزرگ‌ پلیس، شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین و خیرین امنیت‌ساز با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: پلیس در قبال برقراری امنیت وظایفی برعهده دارد که نیازمند مشارکت جدی مردم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: همه ما در قبال امنیت جامعه موظف هستیم و بایستی به وظایف خود عمل کنیم.

,

 

,

حجت الاسلام سوری گفت: برخی ها در جامعه به دنبال ناامنی هستند پس باییستی به جای حضور پلیس ابتدا این مسائل را باید مشکل یابی کرد سپس برخورد مناسب را انجام دهیم.

,

 

,

امام جمعه پلدختر به ناامنی که از طریق ناعدالتی های اداری بوجود می آید گلایه کرد و افزود:جوانی که دارای شرایط ولی پارتی ندارد از استخدام در ادارات محروم می شود که این خود زمینه ناامنی را در جامعه به وجود می آورد.

,

 

,

وی با بیان اینکه انسان بدون مسئولیت نیست سرشت و فطرت انسان را متحرک می‌کند افزود: اگر میخواهیم جامعه ما در امنیت به سر ببرد و عاری از بی‌نظمی باشد همه ما باید مسئولیت خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم.

,

 

,

وی یادآورشد: ذات و فطرت انسان با ظلم و ناعدالتی  ناسازگار است و واکنش نشان می‌دهد پس انسان موجودی اجتماعی که نمی‌تواند نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه