اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

پرداخت اضافه کاری بدون انجام کار اضافی کارمندان شهرداری بروجرد قطع می شود

پرداخت اضافه کاری بدون انجام کار اضافی کارمندان شهرداری بروجرد قطع می شود
عضو شورای شهر بروجرد گفت: پرداخت اضافه کاری بدون انجام کار اضافی کارمندان شهرداری بروجرد قطع می شود و تنها اضافه کاری نگهبانان و خدمات شهری که که در شیفت اضافه خدمت کنند پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "اشرف چگنی" عضو شورای شهر بروجرد گفت: یکی از مهمترین مشکلات در شهرداری بروجرد وجود نیروهای مازاد است که هر ماه حدود سه میلیارد تومان باید به این افراد حقوق پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: متاسفانه در سنوات گذشته بسیاری از کارمندان شهرداری هر ماه اضافه کاری هایی را بدون کار اضافی دریافت می کردند که پرداخت این مبلغ هزینه سنگینی است که باری بر دوش شهرداری محسوب می شود.

,

 

,

چگنی اظهار داشت: هر ماه به این افراد 120 ساعت اضافه کاری با عنوان های جمعه کاری، شیفت اضافه پرداخت می شده اما با هماهنگی شورای شهر پنجم و شهردار تصمیم گرفته شد که پرداخت هزینه اضافه کاری بدون کار اضافی قطع شود.

,

 

,

به گفته وی البته برخی از کارگران خدمات شهری و نگهبانان شیف های شب کاری و یا جمعه کاری و اضافه کار مشغول به خدمت هستند که هزینه اضافه کاری آنها پرداخت می شود اما از این به بعد پرداخت هر گونه اضافه کاری بدون کار اضافی قطع می شود.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: با قطع اضافه کاریهای بدون کار اضافی در شهرداری قرار است در ابتدا سه پیمانکار اقدام به نظافت شهری کنند و سپس بتوان با برنامه ریزی هزینه ها در جهت پرداخت بدهی ها برنامه ریزی کرد.

,

 

,

چگنی با اشاره به بدهی های شهرداری افزود: بدهی های چند میلیاردی شرداری همچنان به قوت خود باقیست اما از روی کار آمدن شورای پنجم و شهردار جدید تصمیم و اولویت ابتدا با پرداخت حقوق کارگران شهرداری است و تلاش می شود تا حقوق این افراد به موقع پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه