اخبار داغ

سرپرست استانداری اردبیل؛

سرمایه‌گذار فرش خلخال فازبندی خود را اعلام کند/ نصف تسهیلات برای طرح فرش خلخال از محل منابع استاندرای تامین خواهد شد

سرمایه‌گذار فرش خلخال فازبندی خود را اعلام کند/ نصف تسهیلات برای طرح فرش خلخال از محل منابع استاندرای تامین خواهد شد
سرپرست استانداری اردبیل درجلسه ستادتسهیل و رفع موانع تولیددر خلخال گفت: سرمایه گذار تولید فرش در شهرستان خلخال فازبندی طرح خود اعلام نماید و در سهم تسهیلات نصف تسهیلات از محل منابع استانداری اردبیل تامین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، اقبال عباسی امروز به همراه مدیران کل در شهرستان خلخال حضور یافت و بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خلخال تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این جلسه مشکلات و احدهای صنعتی و تولیدی با بانک های عامل و ادارات بررسی شد.

,

 اقبال عباسی سرپرست استاندرای اردبیل با اشاره به ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به شهرستان خلخال در زمینه تولید فرش و اشتغال یک هزار نفری از سوی این سرمایه گذار گفت: سرمایه گذار طرح خود را با فازبندی اعلام نماید.

,

 عباسی گفت : این طرح به صورت متفرقه در منازل اجرا میشود و قرار است با فاز بندی از سوی سرمایه گذار به صورت سرمایه ای و  و در گردش 4 قسمت مشخص شود و فاز اول به بانک معرفی خواهد شد و تسهیلات بانکی که به این سرمایه گذار اعطا خواهد شد نصف تسهیلات از طریق استانداری و نصف دیگر از طریق تحویل مبالع از متقاضیان به بانک  انجام خواهد گرفت.

,

عباسی از حضور فرماندار و نماینده مردم خلخال وکوثر در این جلسه تقدیر کرد .

,

دکتر بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر نیز در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به وضعیت موجود شهرستان خلخال گفت:بهترین آرزوی من اشتغال برای جوانان این خاک است و تلاش خود رابرای تحقق این آرزو به کار خواهم گرفت.

,

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز از ثبت نام 600 نفر متقاضی برای حضور در صنعت فرش شهرستان خلخال خبر دادو گفت: بیش از 250 نفر سری اول ثبت نام آموزش لازم در زمینه فر ش بافی با حضور کارشناسان و مربیان شرکت را گذرانده  وا کنون آماده تولید فرش در منازل خود هستند.

,

فرماندار خلخال گفت:از لحاظ تامین متقاضی برای تولید فرش مشکلی نداریم و دربخش های تابعه نیز این امکان فراهم خواهد شد تا ثبت نام در بخش ها نیز انجام شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه