اخبار داغ

اذیت و آزار جنسی مجری زن تلویزیون توسط کارگردان مشهور سینما

اذیت و آزار جنسی مجری زن تلویزیون توسط کارگردان مشهور سینما
«هیلاری برتن» بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است. این مجری تلویزیونی ادعا کرده است که از سوی افلک مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخبار  رسوایی‌های جنسی هاروی واینستاین  تهیه کننده مشهور حزب دموکرات، این روزها به تیترجنجالی و مهمی تبدیل شده که همچنان در صدر اخبار هالیوود قرار دارد. اما پس از افشای این خبر مهم، اخبار دیگری حکایت دارد از رسوایی جنسی بن افلک بازیگر و کارگردان فیلم ضد ایرانی «آرگو» . «هیلاری برتن» بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است. این مجری تلویزیونی ادعا کرده است  که از سوی افلک مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

افلک در پاسخ به این ادعا در صحفه توییترش پستی منتشر کرده و از این مجری تلویزیونی به خاطر رفتار نامناسبش در سال 2003 عذرخواهی کرده است و عملا بر موضوع آزار جنسی صحه گذاشته است. افلک یکی از چهره‌های سرشناسی است که در روزهای اخیر به جنجال اتهامات جنسی وایسنتاین واکنش نشان داده و گفته بود این اخبار حالش را بد می‌کند. بلافاصله بعد از اظهارنظر افلک درباره رفتار واینستاین، یکی از  کابران در پستی توییتری نوشت : «او یک بار سر صحنه «TRL» به هیلاری برتن دست درازی کرده بود. انگار همه فراموش کردند.»

,

اما پس از این جدال مجازی، برتن  در صفحه توییترش واکنش نشان داد: «من فراموش نکردم» وکمی بعد در اقدایم بی سابقه  مجری سابق ام تی اقدام به انتشار ویدیویی تحت عنوان «تی آر ال بدون سانسور» کرد.

,

در این ویدیو، برتن بدون این‌که از فرد مشخصی نام ببرد ماجرای آزار و اذیتی را که سر صحنه فیلمبرداری آن مجموعه تلویزیونی رخ داده، شرح می‌دهد. در ادامه این ویدیو، کلیپی از افلک نمایش داده می‌شود که از او درباره سن و سالش می‌پرسد. برتن که از سال 2009 به این سو با جفری دین مورگان ستاره سریال «مردگان متحرک» نامزد کرده، در زمان وقوع این حادثه 21 سال داشته و افلک 31 ساله بوده است.بن افلک هم بلافاصله در صحفه توییترش واکنش نشان داد و نوشت: «من کار نادرستی در حق خانم برتن مرتکب شدم و از این بابت صمیمانه عذر می‌خواهم.»کارگردان فیلم برنده اسکار «آرگو» در واکنش به رسوایی‌های واینستاین نوشته بود: «چنین رفتاری کاملا غیر قابل قبول است و من مدام از خودم می‌پرسم از دست من چه کاری ساخته است که مطمئن شوم نظیر این اتفاق برای دیگران تکرار نشود.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه