اخبار داغ

هانی زاده:

ترامپ انشای نتانیاهو را خواند/ سپاه درس بزرگی به آمریکا دهد/ آمریکا به هیچ توافقنامه بین‌المللی پایبند نیست

ترامپ انشای نتانیاهو را خواند/ سپاه درس بزرگی به آمریکا دهد/ آمریکا به هیچ توافقنامه بین‌المللی پایبند نیست
کارشناس سیاست خارجی گفت: اظهارات ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران، موضوع انشایی بود که توسط نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با مرآت در واکنش به اظهارات و اتهامات ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: اظهارات ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سپاه پاسداران موضوع انشایی بود که توسط نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشته شده و توسط ترامپ خوانده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آمریکا به هیچ توافقنامه بین‌المللی پایبند نیست

, آمریکا به هیچ توافقنامه بین‌المللی پایبند نیست,

این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه هیچگونه سند و موضوع  مهمی درسخنان سخیف ترامپ وجود نداشت، افزود: سخنان جاهلانه ترامپ نشان داد که آمریکا قابل تعامل نیست و به هیچ یک از توافقنامه بین المللی پایبند نیست.

,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص غیر قابل اعتماد بودن آمریکا هنگام مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 بیان کرد: رهبری بارها مورد تاکید قرار دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست و اکنون سخنانشان کاملا  ثابت شده است.

,

وزارت امور خارجه تعاملش را با روسیه، چین و اتحادیه اروپا افزایش دهد

, وزارت امور خارجه تعاملش را با روسیه، چین و اتحادیه اروپا افزایش دهد,

هانی زاده با بیان اینکه به نظر می رسد توافقنامه بین ایران و آمریکا به پایان رسیده است، گفت: دستگاه دیپلماسی ایران باید در این خصوص وارد عمل شود و شرایطی فراهم کند که جهان را علیه آمریکا بشوراند.

,

این تحلیلگر سیاسی همچنین تصریح کرد: وزارت امور خارجه کشورمان باید تعامل خود را با روسیه، چین و اتحادیه اروپا افزایش دهد تا آمریکا منزوی شود.

,

به گفته این کارشناس سیاسی، دستگاه دیپلماسی کشورمان بیش از گذشته مسئولیت دارد که افکار عمومی را نسبت به کارشکنی و بدعهدی آمریکا آگاه کند.

,

سپاه درس بزرگی به آمریکا دهد

, سپاه درس بزرگی به آمریکا دهد,

وی با تاکید براینکه ایران باید حضور مستشاری خود در منطقه را افزایش دهد، گفت: ایران باید هرجا که آمریکا و نیروهایش حضور دارند برخورد جدی با آنها کند و آن را هدفی مشروع برای تقابل با استکبار جهانی بداند.

,

هانی زاده با اشاره به اینکه ترامپ به صورت غیر مستقیم به ایران اعلان جنگ داد، بیان کرد: ایران باید در حوزه های سیاسی و نظامی بیش از گذشته آمادگی داشته باشد و سپاه پاسداران نیز باید در این خصوص درس بزرگی به آمریکا دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه