اخبار داغ

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج:

باند سرقت مسلحانه در کهنوج متلاشی شد/ 2 سارق مسلح بازداشت شدند

باند سرقت مسلحانه در کهنوج متلاشی شد/ 2 سارق مسلح بازداشت شدند
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه ۲ سارق مسلح دستگیر و مقادیری سلاح و البسه نظامی کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ؛مجید سیمی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سارق مسلح دستگیر و مقادیری سلاح و البسه نظامی کشف شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , شوباد , ؛مجید سیمی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سارق مسلح دستگیر و مقادیری سلاح و البسه نظامی کشف شده است,

وی تشریح کرد: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه با البسه نظامی و تیراندازی توسط سارقین به سمت خودرو‌ها و ایجاد رعب و وحشت عمومی در سطح شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار جدی دادستانی قرار گرفت.

,

این مقام قضایی ادامه داد: پس از انجام یکسری کار اطلاعاتی، مشخص شد فردی با هویت (م-خ) با تشکیل باندی به سرقت مسلحانه با البسه نظامی اقدام می‌کند.

,

سیمی اعلام کرد: بلافاصله با دستور قضائی، مامورین پلیس اطلاعات و امنیت کهنوج با همراهی پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان امداد موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر از اهضای این باند در محل مخفیگاهشان شدند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه