اخبار داغ

نماینده مردم الیگودرز :

مشکل کمبود اعتبار سد حوضیان الیگودرز برطرف می شود

مشکل کمبود اعتبار سد حوضیان الیگودرز برطرف می شود
خدابخشی گفت: مشکلات کمبود اعتبار و مباحث پدافند غیر عامل سد حوضیان الیگودرز برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،محمد خدابخشی،نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص مشکلات سد حوضیان گفت: طی جلساتی که با وزیر وقت نیرو و معاونت های این وزارتخانه‌با حضور کارشناسان استان و شهرستان داشته ایم مشکلات سد حوضیان اعم از کمبود اعتبار و مباحث پدافند غیر عامل این پروژه مورد بررسی قرار گرفته است و این مشکلات  برطرف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به وجود نگرانی ها در خصوص عدم رعایت پدافند غیر عامل در سد حوضیان  گفت: با این حال لازم است جلسه ای تخصصی با حضور کارشناسان شهرستان برگزار شود که این جلسه هفته آینده در محل سد حوضیان برپا خواهد شد.

,

 

,

وی با رد مباحثی نظیر نگاه متفاوت به پروژه های شهرستان گفت: افتتاح سد حوضیان‌زود هنگام بود اما دلیلی بر اینکه  نگاه های سیاسی  موجب شود مشکلات این پروژه مورد پیگیری قرار نگیردنمی باشد و بی شک ما بجز منافع مردم و شهرستان هیچ نگاهی نداریم.

,

 

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه  همچنین به جبران خسارت های طرح قمرود اشاره نمود و افزود: چندین جلسه با حضور معاون وزیر نیرو و کارشناسان شهرستانی و استانی برگزار شده و نتایج مثبتی  نیز در پی داشته است.

,

 

,

خدا بخشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و همچنین خواسته ها و نیز سوالات مردم از عملکردها گفت: هفته آینده نشست مطبوعاتی و خبری با اصحاب رسانه شهرستان برگزار خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه