اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرلرستان:

کشف 2تن و861کیلوگرم مواد مخدر/ فعالیت ۱۷۴ مرکز درمانی در استان

کشف 2تن و861کیلوگرم مواد مخدر/ فعالیت ۱۷۴ مرکز درمانی در استان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرلرستان گفت: امسال ٢تن ٨٦١کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه ۳۶ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،مجتبى بیرانوند صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت: مواد مخدر به عنوان یک پدیده به سلامت روحی و روانی افراد آسیب های فراوانی وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این از لحاظ درصد آلودگی در وضعیت زرد قرار داریم،گفت: در حوزه مواد مخدر ۵۶ شهید و 37جانباز در استان لرستان داریم.

,

 

,

بیرانوند با اشار به این که۶۴ منطقه آلودگی شهری و ۶۹ منطقه آلوده روستایی در استان وجود دارد،اظهار داشت: امسال ٢تن ٨٦١کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه ۳۶ درصد افزایش داشته است.

,

 

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به پاکسازی چهار منطقه آلوده شهری خرم‌آباد،تصریح کرد: ۱۷۴ مرکز فعال درمانی در استان وجود دارد که ۱۵۱ مرکز دولتی و ۲۳ مرکز خصوصی هستند.

,

 

,

به گفته وی ١٠ مرکز کاهش آسیب و ۱۲ مرکز بیماری های رفتاری در استان وجود دارد.

,

 

,

بیرانوند عنوان کرد: سال گذشته در حوزه پیشگیری 597هزار و89نفر آموزش دیده اند و 2هزار 471 جلسه نیز برگزار شده است و در 6ماه نخست امسال نیز 127هزار و618 نفر آموزش دیده اند و 629کارگاه نیز برگزار شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه