اخبار داغ

امام جمعه موقت اهواز:

عبور از اختلافات سیاسی و جناحی بین مسئولین در برابر دشمن اقتدار ملی را رقم خواهد زد

عبور از اختلافات سیاسی و جناحی بین مسئولین در برابر دشمن اقتدار ملی را رقم خواهد زد
آیت الله حسن زاده :از انجا که سپاه تمامی نقشه های داعش که عمال امریکا در منطقه است را برهم زده انها از عصبانیت چنین اقدامی رو انجام میدهند اما خوشبختانه یک وفاق ملی در سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسدارن وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در گفتگو با اهوازنوین در خصوص اظهارات اخیر ترامپ در خصوص برجام اظهار کرد: میان موافقین و مخالفین برجام بر روی مسئله مقابله ما در برابر کارشکنی ها و شیطنت های آمریکا اتفاق نظرهای خوبی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

امام جمعه موقت اهواز اظهارات سخیفانه امریکا در خصوص گروهک تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران را به شدت محکوم کرد و افزود: از انجا که سپاه تمامی نقشه های داعش که عمال امریکا در منطقه است را برهم زده انها از عصبانیت چنین اقدامی رو انجام میدهند اما خوشبختانه یک وفاق ملی در سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسدارن وجود دارد، از مردم گرفته تا مسئولین نظام که همه در حمایت از سپاه برخواستند.

,

وی افزود : هنگامی که از این دست مشکلات بوجود می آید  باید از اختلاف سلیقه های سیاسی و جناحی عبور کرد  و از با درنطر گرفتن منافع ملی؛ اقتدارملی را رقم زد.

,

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا برای همه آشکار شده است، تصریح کرد: ما همچنان باید به فکر وحدت کشور باشیم و اجازه ندهیم که هیچ کس این همدلی و وحدت ما را خدشه دار کند.

,

وی ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد از برجام خارج شود این تنها کشور ما نیست که در برابر آمریکا می ایستند بلکه تمامی کشور های اتحادیه اروپا در برابر احتمال خروج آمریکا واکنش نشان دادند و این یک دستاورد و پیروزی است.

,

حسن زاده با نقل قول از صحبتهای مقام معظم رهبری درباره تصمیم گیری درمورد توافق برجام عجله شد؛اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا نه تنها در برابر کشور ما بلکه در برابر تمام کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

,

وی افزود: این موقعیت را ما باید قدر بدانیم و با اختلاف نظرهای سیاسی و جناحی نباید این دستاورد های ارزشمند را نادیده بگیریم.

,

امام جمعه موقت اهواز در انتها با اشاره به اینکه تصمیم هایی که کشور امریکا می گیرد در جهت زیان این کشور است، بیان کرد: امیدواریم که این اتفاق نظرهایی که در حال حاضر درباره آمریکا وجود دارد ادامه پیدا کند و به شیاطین اجازه نفوذ و تصمیم گیری به کشورمان ندهیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه