اخبار داغ

امام جمعه صوفیان:

سپاه پاسداران، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است

سپاه پاسداران، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است
امام جمعه صوفیان گفت: سپاه پاسداران نه تنها اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید عظیم گلدوست در واکنش به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا به خبرنگار شبسترنیوز گفت:شاهد بدعهدی آمریکا در قضیه برجام هستیم و باید به این نکته توجه کنیم که آمریکا بعد از برجام ،دنبال برجام های دیگر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز ,

وی اظهار کرد:آمریکا در استراتژى جدید خود درباره ایران تمرکزش به‏ ویژه روى مهار سپاه پاسداران انقلاب اسلامى قرار خواهد داشت و در واقع بعضى از ارزیاب‏ی ها و تحلیلها نشان‏ دهنده این است که هدف اصلى آمریکا از همه این بحث‏ هایى که درباره برجام به‏ راه ‏انداخته این است که اروپا را در قضیه تحریم سپاه با خودش همراه کند.

,

امام جمعه صوفیان با اعلام حمایت قاطع ملت ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:بعد از یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا شاهد  واکنش هاى انقلابى و قاطع مردم ایران و مسئولین هستیم و این قابل تقدیر است.

,

گلدوست با تاکید بر اهمیت وجود وحدت بین آحاد ملت ایران ابراز کرد: رئیس جمهور آمریکا ،مردم ایران را با هر گرایش سیاسی متحد کرد و خیلی زود خواهیم دید که هنگامی که ایرانی‌ها متحد شوند، تمام دنیا نیز نمی‌تواند در برابرشان بایستد.

,

امام جمعه صوفیان بیان اینکه نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متعلق به مردم این سرزمین است تصریح کرد: سپاه پاسداران  اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و همچنین با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید.

,

وی ادامه داد:با عنایت خداوند متعال و رهبری فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران با نیروهایی مقتدر و توانمند توانسته است ،تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آن‌ها را به ذلت بکشاند.

,

گلدوست با اشاره به نقشه دیگر استکبار در منطقه بیان کرد: تقسیم خاورمیانه به بهانه استقلال استراتژی جدید آمریکا ست و آمریکا و اسرائیل پشت پرده دسیسه و خیانت در منطقه هستند.

,

امام جمعه صوفیان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدام علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد و پشت سر رهبر محبوب، شجاع و انقلابی، به مانند تمام روزهای پیروزی و استقرار و ثبات، به گام های بلند خود در حفظ و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه