اخبار داغ

مردم شهر دلوار از نبود خدمات پلیس+10 رنج می رند

مردم شهر دلوار از نبود خدمات پلیس+10 رنج می رند
عدم مستقر شدن خدمات پلیس+10 درشهر دلوار به معضلی بزرگ تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ بخش دلوار با قریب بیش از 25 هزارنفر جمعیت از کمبود دفتر پلیس + 10 رنج می‌برند به گونه‌ای که بخش دلوار به عنوان بیشترین تعداد یعنی 41 روستا در شهرستان و به لحاظ وسعت و جمعیت هیچ گونه خدمات دهی پلیس+ 10 برخوردار نیست و مراجعات بیش از حد مردم به این دفاتر در بیرون این بخش به شهرستان یا استان و فاصله 35 کیلومتری این شهر به این دفاتر موجب ایجاد نارضایتی در میان شهروندان دلواری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسپاس؛,

یک شهروند دلواری در این ‌باره به خبرنگار سپاس گفت: بخش دلوار با این همه پیشینه تاریخی و فرهنگی در کشور و بعد از چندین سال از شهر شدن از داشتن یک دفتر پلیس+10 برخوردار نیستیم.

,

, ,

یک شهروند دیگر نیز به خبرنگار سپاس گفت: ما باید برای تعویض یک کارت یا مشکلات یارانه فاصله 35 کیلومتری طی کنیم و حتی خطرات ناشی از این معضل را باید متحمل شویم و در این باره مراجعات زیادی به مسئولان داشته ایم اما هنوز نتیجه ای دریافت نشده است.

,

بنابر گزارشات مردمی، تعدادی از شهروندان دلواری متقاضی ایجاد دفتر پلیس+10 در این منطقه هستند که تاکنون موفق به گرفتن مجوز  نشده اند.

,

بخش دلوار با وجود تمامی ظرفیت ها و پتانسیل هایش به عنوان دیار سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری شناخته شده و هم اکنون از دفتر خدمات الکترونیک پلیس محروم است.

,

بنابراین مردم دلوار باید تا چه وقت منتظر ارائه چنین خدماتی در بخش باشند و به کدام دلیل مردم شهر و بخش دلوار حق استفاده از ابتدائی ترین خدمات الکترونیکی را ندارند؟

,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه