اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌‌شرقی؛

هر کجا به دانشجو اعتماد کردیم، ثمره‌ی آن را دیدیم/ ۱۰ نفر از شهدای مدافع حرم استان، از دانشجویان بودند

هر کجا به دانشجو اعتماد کردیم، ثمره‌ی آن را دیدیم/ ۱۰ نفر از شهدای مدافع حرم استان، از دانشجویان بودند
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گفت: از 18 شهید مدافع حرم آذربایجان‌‌شرقی، 10 نفر امتیاز دانشجو بودن را نیز به همراه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، عبدالله شادی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه شهدا محور وحدت‌اند و ما می‌توانیم باتکیه‌ بر آن بسیاری از مشکلات را حل سازیم، خاطرنشان کرد: هر جا به دانشجو اعتماد کرده‌ایم، ثمره‌ی آن را دیده‌ایم؛ زمانی که دانشجویان در جبهه‌های حق علیه باطل با اسلام‌خواهی و آزادی‌خواهی جنگیدند، موفق شدند بدون دادن یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را به رژیم بعث از امتحان دفاع مقدس سربلند بیرون آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: تعدد دانشجویان ما حتی در نبرد مدافعان حرم نیز به نفع قشر دانشجو است و از 18 شهید مدافع حرم، 10 نفر امتیاز دانشجو بودن را نیز به همراه داشته‌‌اند.

,

مسئول بسیج دانشجویی آذرباییجان‌‌شرقی با اشاره به صعود 700 نفری دانشجویان به قله سبلان، اذعان داشت: راهیان نور نیز هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مقام اول را کسب کرده است و هیچ استانی نتوانسته با این عدد برابری و مقابله کند و این اردوهای جهادی نیز به دست دانشجویان عملی می‌شود.

,

وی متذکر شد: بعد از برگزاری این کنگره، با توجه به اهمیت موضوع، استارت دوم جشنواره را نیز خواهیم زد و اپلیکیشن‌های طراحی‌شده توسط دانشجویان را در فضای مجازی انتشار خواهیم داد تا ایده‌های خوب دانشجویان در دست مردم قرار گیرد.

,

گفتنی است بیشترین آثار دریافتی در جشنواره فضای مجازی و رسانه‌ای و شهدای دانشجوی تبریز از استان مازندران با 26 اثر می‌‌باشد و استان‌های قم و مرکزی به ترتیب 11 و 10 اثر به این جشنواره ارسال کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه