اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

پذیرایی از ۷۰۰هزار زوار اربعین حسینی در سامرا توسط موکب زنجان

پذیرایی از ۷۰۰هزار زوار اربعین حسینی در سامرا توسط موکب زنجان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: پیش بینی می شود موکب استقرار یافته توسط زنجان در سامرا پذیرای 700 هزار زوار اربیعین حسینی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جعفر جنتی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه موکب استقار یافته در سامرا توسط اوقاف و امور خیریه استان زنجان و همکاری زینبیه و حسینیه اعظم استان برپا می شود، اظهار کردک موکب زنجان در سامرا آماده خدمات رسانی به زواران اربعین حسینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در موعد مقرر اقلام مورد نظر برای خدمات رسانی به زواران اربعین امام حسین (ع)به موکب ارسال خواهد شد، ابراز کرد: ۳۰۰قلم کالا از ایران خریداری و با ۱۵دستگاه کامیون به سامرا ارسال می شود.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه زمان اسقرارموکب اداره کل اوقا ف و امورخیریه استان زنجان از روز پنجم صفر تا ۲۳صفر مشغول به خدمت زایرین حسینی خواهد بود، عنوان داشت: این موکب باشش کار گروه و ۱۸کمیته به خدمات دهی خواهد پرداخت:

,

حجت لاسلام جنتی خاطرنشان ساخت:هزینه این موکب از طریق نیات واقفین خیر اندیش مرتبط با عزاداری سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و نذورات مردم بصورت نقدی و غیر نقدی هزینه خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود موکب استقرار یافته توسط زنجان در سامرا پذیرای 700 هزار زوار اربیعین حسینی باشد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در مجموعه در این موکب به ۷۰۰هزارنفر خدمت رسانی خواهد شد، ادامه داد: خدمات رسانی به زواران اربعین جسینی شامل عرضه ۳۰۰هزار پرس غذا گرم و ۴۰۰هزار میان وعده چای خرما آب معدنی و غیره خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه