اخبار داغ

گزارش/

واکنش مسئولان راه و شهرسازی به مشکلات 8ساله جاده ارتباطی روستای بی بی خاتونین(ع)

واکنش مسئولان راه و شهرسازی به مشکلات 8ساله جاده ارتباطی روستای بی بی خاتونین(ع)
مسئولان راه و شهرسازی و اداره حمل و راهداری بویراحمد نسبت به خبر وضعیت بغرنج جاده ورودی بی بی خاتونین(ع) این شهرستان واکنش نشان داداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،این پایگاه خبری در خبری به وضعیت بغرنج و نابسامان جاده ارتباطی روستای بی بی خاتونین(ع) شهر مارگون پرداخته بود که شهروندان این روستا نسبت به وضعیت بغرنج این جاده و بلاتکلیفی 8ساله آن ابراز نارضایتی کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

بلاتکلیفی 8ساله یک جاده ارتباطی

, بلاتکلیفی 8ساله یک جاده ارتباطی, بلاتکلیفی 8ساله یک جاده ارتباطی,

مردم شهر مارگون بویراحمد در سخنان معترضانه خود عنوان کردند جاده ارتباطی این بخش از سمت امامزاده بی بی خاتونین(س) به سمت مارگون نزدیک به 8 سال که تخریب شده و به زحمت یک ماشین از این جاده رد می شود.

,

, ,

یکی از اهالی این مطقه گفت: به دلیل وضعیت نامناسب جاده ارتباطی مارگون هر ماه باید ماشین خود را به تعمیرگاه ببریم و جلوبندی آن را عوض کنیم که این امر هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند.

,

 جاده ای که در خور شأن 30هزار نفر نیست

,  جاده ای که در خور شأن 30هزار نفر نیست,  جاده ای که در خور شأن 30هزار نفر نیست,

دیگر اهالی این منطقه با اشاره به اینکه این جاده شایسته این جمیعت 30 هزار نفری نیست ، گفت: تردد ماشین های سنگین کارخانه سیمان در این جاده زیاد شده که این امر موجب فرسودگی و تخریب زودهنگام جاده شده و مسئولان امر باید برای مرمت و بازسازی این جاده تدبیری بیندیشند.

, .,

 اهالی مارگون و به ویژه رانندگان مسافربری و حمل و نقل  از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درخواست کردند تا به وضعیت این جاده که به طول 6 کیلومتر است توجه کرده و آن را ساماندهی، آسفالت و به علایم راهنمایی و هشدار دهنده مجهز کنند.

,

ما مسئولیم که دغدغه مردم را برطرف کنیم

, ما مسئولیم که دغدغه مردم را برطرف کنیم, ما مسئولیم که دغدغه مردم را برطرف کنیم,

سید حمید جمال الدینی سرپرست اداره راه و شهرسازی بویراحمد در گفتگو با خبرنگالر این پایگاه خبری با تأکید بر اینکه مسیر جاده روستای بی بی خاتونین(ع) بر روی جاده چنار به مارگون است،بیان داشت:اگر موضوع جاده داخل روستا بوده، این موضوع در حیطه وظایف بنیاد مسکن است ولی اگر  موضوع جاده اصلی ارتباطی بوده از وظایف محوله ماست و ما پاسخگو هستیم.

,

وی با بیان اینکه جاده ارتباطی تا خود ورودی این روستا آسفات است، تصریح کرد:بر اساس قانون کار آسفالت ریزی این جاده بر عهده ماست و اگر حریم روستا باشد برعهده این نهاد نیست و جاده داخلی روستا بر عهده بنیاد مسکن است.

,

همچنین مهران مسعودی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بویراحمد در زمینه نگهداری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر گفت:وظیفه این نهاد نگهداری و نصب علائم هشدار دهنده است و آسفالت ریزی این جاده ها در حوزه راه و شهرسازی است که در زمینه فعالیت خود اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه