اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی:

توجه به باغات و تنفس‌گاه‌های عمومی و ارتقاء آن در شاندیز مورد غفلت قرار گرفته است

توجه به باغات و تنفس‌گاه‌های عمومی و ارتقاء آن در شاندیز مورد غفلت قرار گرفته است
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مردم از پاسخگویی غیرکارشناسانه و زمان بر گلایه دارند، گفت: توجه به باغات و حفظ منابع طبیعی، تنفس گاه های عمومی و اراضی کشاورزی و ارتقاء آن در شاندیز مورد غفلت قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ سید مجتبی صبح امروز در شورای اداری شهرستان طرقبه گفت: در اثر فعالیت خارج از مطالعه و خارج از ظرفیت بدون فهم مشترک اقداماتی بدون نتیجه شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز, .,

 

,

وی افزود: حدس می زدیم پدیده شاندیز با این حجم سرمایه گذاری و بدون رعایت مقررات و ضوابط شهرسازی چنین اتفاقاتی در موردش رخ دهد.

, .,

 

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی انجام پایان کار پدیده شاندیز امری مؤثر دانست و گفت: پدیده دارای بخش های عمرانی و شهرسازی است که با کمک مسئولان پشتیبانی شد و مردم در این بخش از بابت مجوز و پایان کار احساس امید برایشان ایجاد شد.

, .,

 

,

وی افزود: در بخش اقتصادی پدیده شاندیز گام های خوبی در راستای تسهیلات پروژه برداشته شده که مدیریت این مجموعه نیازمند تخصص و تعهد است.

, .,

 

,

علوی مقدم تصریح کرد: فعالیت های آینده شهر شاندیز نیاز به برنامه ریزی جدی و دقیق تر دارد و در این راستا اهتمام نسبت به انضباط مالی موجب می شود که این مجموعه برای منابع مالی متوقف نشود.

, .,

 

,

وی ضمن تأکید بر تعادل میان دخل و خرج ها افزود: تهیه برنامه ها و راهبردهای شهرداری برای افق 1420صورت گرفته و در این راستا 66 شهرداری اخذ مشاور کرده اند تا برای آینده شهر اولویت ها وبرنامه ریزی مشخص شود.

, .,

 

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با اشاره به موضوعات خدماتی، توسعه شهر و هماهنگی های میان دستگاه ها خاطرنشان کرد: طرح های تهیه شده در گذشته باید از بلاتکلیفی در شهرها خارج شود، بنابراین استفاده از توان بخش خصوصی از اقدامات راهبردی است.

, .,

 

,

وی افزود: توجه به باغات و حفظ منابع طبیعی، تنفس گاه های عمومی و اراضی کشاورزی و ارتقاء آن در شاندیز مورد غفلت قرار گرفته است و قطعا باید در رعایت ضوابط تفصیلی و طرح جامع دقت کافی شود و بخش شهرسازی نیاز به تقویت جدی دارد.

, .,

 

,

علوی مقدم با بیان اینکه مردم از پاسخگویی غیرکارشناسانه و زمان بر گلایه دارند گفت: توجه به آسیب های اجتماعی با اشاره به تبدیل رسالت شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی و فرهنگی دارای اهمیت است.

, .,

 

,

وی با اعلام این مطلب که ظرفیت شهرهای طرقبه شاندیز همانند شهرهای بسیار بزرگ می تواند پیش بینی شود افزود: زمینه حضور چوانان و بهره مندی از توان آنها برای ارئه خدمات به مردم مهیا شود.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه