اخبار داغ

رئیس پلیس‌ راه استان البرز خبر داد؛

دستگاههای خدمات رسان در راه های البرز مستقر هستند/ فعالیت 25 دوربین برای ثبت تخلفات رانندگان

دستگاههای خدمات رسان در راه های البرز مستقر هستند/ فعالیت 25 دوربین برای ثبت تخلفات رانندگان
سرهنگ رضا گودرزی: هماهنگی لازم با سازمان های خدمات رسان از جمله امدادخودرو، اورژانس، آتش نشانی و راهداری صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «تیتریک»، رئیس پلیس‌ راه استان البرز درباره انجام عملیات راهداری در بخش هایی از محور چالوس و استقرار دستگاه های خدمات رسان همزمان با برودت هوا به خبرنگار تیتر1، گفت: لکه گیری آسفالت در کیلومتر 40 محور چالوس بخش آسارا طی چند روز در مناطقی که آسفالت با شکستگی همراه است و در دیگر قسمت ها روکش آسفالت در حال انجام است و این مهم با عبور ترافیک بوده و انسداد محورهای مواصلاتی را نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتر1,

سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه روز جمعه 28 مهر از ساعت 15 الی 24 جاده چالوس یک طرفه و عبور به سمت مازندران ممنوع خواهد بود افزود: همچنین از ساعت 18 همان روز مرزن آباد به سمت استان البرز (جاده چالوس) یک طرفه خواهد شد.

,

وی به انجام لکه گیری محور چالوس طی 5 روز و روکش آسفالت پیش از برودت هوا اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی لازم با سازمان های خدمات رسان از جمله امدادخودرو، اورژانس، آتش نشانی و راهداری صورت گرفته است و دستگاه های نمک پاش و گریدر راهداری برای تیغ زنی در ارتفاعات مستقر شده اند.

,

رئیس پلیس‌ راه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه البرز نخستین استان ثبت تخلف با  نصب دوربین در محورهای مواصلاتی بوده و در حال حاضر 25 دوربین فعال داریم تصریح کرد: دوربین های ثبت تخلف در آزاد راه تهران - کرج و کرج - قزوین فعال هستند و پیش از این جاده چالوس 5 دوربین داشت که نصب تعداد دیگری دوربین توسط سازمان راهداری برای پوشش کامل این محور در دست اقدام است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه