اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول:

گلایه امام‌جمعه جهت حمایت مسئولین از ما بود/برخی نقدها از ناآگاهی است +تصاویر

گلایه امام‌جمعه جهت حمایت مسئولین از ما بود/برخی نقدها از ناآگاهی است +تصاویر
نظری: از مجموعه‌های ورزشی شهرستان، فقط مجدیان، فجر و الغدیر متعلق به ما و تنها منبع درآمد ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز:نشست خبری مسئول اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول با خبرنگاران و اصحاب رسانه ی شهرستان در دفتر ریاست این اداره برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز:,

این نشست به مناسبت هفته ی ملی پارا المپیک و توسط روابط عمومی هیئت جانبازان و معلالان شهرستان دزفول تشکیل شد.

,

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول در ابتدای جلسه ضمن گرامی داشت این هفته خدمات جامعه ی رسانه و خبرنگاران را ارج نهاد.

,

ناصر نظری در ادامه با اشاره به بعضی از انتقادهایی که در سطح شهرستان و فضای مجازی علیه این اداره صورت می گیرد ابراز داشت: برخی نقدهای ورزشی به علت عدم اطلاع کافی از وضع اقتصادی موجود حاکم بر جامعه و کشورمان می باشد.

,

وی با یادآوری نقدهای خطیب جمعه ی شهرستان دزفول در نماز جمعه ی این شهرستان از اداره ی مطبوع خود بیان کرد: طی گفتگوهایی که با امام جمعه داشتم بیان شد گلایه ها ناظر به مطالبه ی کمک مسئولین به اداره ی ما بوده است.

,

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته هم اکنون چندین تیم فعال در رشته های ورزشی مختلف در سطح کشور داریم.

,

نظری در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول تصریح کرد: از بین مجموعه های ورزشی شهرستان، فقط مجموعه های شهید مجدیان، فجر و الغدیر متعلق به ماست و تنها منبع درآمد ما می باشد.

,

وی با برشمردن برخی هزینه های جاری اداره ی تحت مدیریتش اذعان داشت: به عنوان نمونه حدود ۴۵ میلیون تومان در سال هزینه ی نگهداری چمن ورزشگاه شهید مجدیان و قبوض برق ماست.

,

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول تاکید کرد: از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم ولی برخی گلایه ها خارج از دایره انصاف هست.

,

نظری گریزی هم به ماجرای تیم بسکتبال دزفول داشت و توضیح داد: از ابتدا حمایت زیادی از این تیم انجام دادیم که منجر به صعود آن شد.

,

وی ادامه داد: اما متاسفانه بودجه ی کافی برای حمایت از تیم‌ های ورزشی در اختیار ما نیست و این موضوع نیازمند ورود جدی بخش خصوصی می باشد.

,

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول ابراز داشت: در سال ۹۶ با پیگیری های نماینده ی مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعتبار ۳.۸ میلیارد تومانی برای تکمیل جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید مجدیان اختصاص داده شد.

,

نظری با بیان اینکه این سکو ها پس از ۱۶ سال هنوز نیمه کاره مانده اند افزود: اما مبلغ ذکر شده هنوز جذب نشده و در اختیار ما قرار نگرفته است.

,

وی خبر داد: با کمک خیرین دزفول در حال ساخت و تجهیز تعدادی اماکن ورزشی در سطح شهرستان هستیم.

,

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول تاکید کرد: همچنین در صدد جذب اعتبار برای تعویض چمن و نوسازی لوله کشی فرسوده ورزشگاه شهید مجدیان می باشیم.

,

نظری در پایان گفت: به مناسبت هفته ی تربیت بدنی، استفاده از اماکن ورزشی دولتی شهرستان دزفول در روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه برای عموم شهروندان رایگان است.

,

تقدیر از خبرنگاران و عکس یادگاری پایان بخش این جلسه بود.

,

تصاویر اختصاصی دزفول امروز از نشست فوق را در پایان گزارش با هم می بینیم.

,

گلایه

, گلایه, گلایه,

, , ,

, , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه