اخبار داغ

پرتابگر پارس آبادی مدال نقره پرتاب دیسک باشگاههای کشور را کسب کرد

پرتابگر پارس آبادی مدال نقره پرتاب دیسک باشگاههای کشور را کسب کرد
"بهنام شیری" پرتابگر پارس آبادی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در ماده پرتاب دیسک صاحب مدال نقره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در حالی از روز چهارشنبه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که با نائب قهرمانی بهنام شیری در پرتاب دیسک همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

در جریان مرحله نهایی رقابتهای لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در پرتاب دیسک احسان حدادی از تیم آسان پرداخت با 64.18 متر در جایگاه نخست ایستاد. بهنام شیری از تیم ذوب آهن اصفهان با پرتابی به میزان 58.52 متر نایب قهرمان شد و محمد صمیمی دیگر ورزشکار تیم آسان پرداخت با پرتاب 56.95 متر سوم شد.

,

بهنام شیری در حالی در این مسابقات بالاتر از محمد صمیمی عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد که 20 روز پیش در اولین دوره رقابت‌های لیگ طلایی دو و میدانی کشور با پرتاپ 56.24 در مقایسه با پرتاب 57.67 متر محمد صمیمی در جایگاه سوم ایستاده بود.

,

رکورد بهنام شیری در ماده پرتاب دیسک 60.48 متر است و در چند مسابقه اخیری که در آن حضور داشته هنوز نتوانسته به این رکورد خود دست یابد.

,

وی جزء پنج پرتابگر بالای 60 متر در ماده پرتاب دیسک در ایران است.

,

شیری از سال 1386 دو و میدانی را در رشته پرتاب دیسک از زادگاهش شهرستان پارس‌آباد آغاز کرد و با کسب عناوین مختلف استانی و کشوری، به تیم ملی دو و میدانی راه یافت.

,

این دوومیدانی کار پارس آبادی در کارنامه خود مدال برنز رقابت‌های 2012 جوانان آسیا در سریلانکا و بین‌المللی 2016 چلنج کاپ ترکیه و مقام هفتم رقابت‌های 2012 جوانان جهان در بارسلون اسپانیا را نیز دارد.

,

 

,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه