اخبار داغ

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس:

ادبیات رئیس جمهور آمریکا چهره وی را به جهانیان نشان داد

ادبیات رئیس جمهور آمریکا چهره وی را به جهانیان نشان داد
نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس با اشاره به این نکته که ادبیات رئیس جمهور آمریکا چهره وی را به جهانیان نشان داد، گفت: همه دنیا با شنیدن صحبت‌های آمریکا، حق را به ایران دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گرمابی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز در خصوص مواضع اخیر ترامپ گفت: هر کسی در هر گوشه دنیا که صحبت های رئیس جمهور آمریکا را شنید بیش از گذشته آمریکا را شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی ادامه داد: همه دنیا با مقایسه صحبت های آمریکا حق را به ایران دادند و مواضع کشورهای اروپایی نسبت به ایران نشان می دهد که ایران مورد اعتماد جامعه جهانی قرار گرفته و جامعه جهانی با ایران است.

,

 

,

عضو فراکسیون امید گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم، ترامپ سعی بر آن دارد تا شرایط را به گونه ای فراهم کند که ما ناقض برجام باشیم؛ چراکه نمی‌خواهد هزینه نقض برجام توسط خودش را بپردازد.

,

 

,

وی افزود: ما باید سعی کنیم در چهار چوب قوانین بین الملل رفتار کنیم تا این بهانه را به دست آنان ندهیم و به دنیا نشان دهیم که با کشورهای دنیا به جز دو کشوری که خصومت دیرینه با ما دارند، تعامل داریم.

,

 

,

این نماینده مجلس ابراز داشت: چنانچه بتوانیم از این شرایط استفاده مناسب کنیم و اجماع را علیه دشمنان خود انجام دهیم، شرایط خوب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه