اخبار داغ

۷۶دانش آموز رابری عازم کربلای ایران شدند+ تصاویر

۷۶دانش آموز رابری عازم کربلای ایران شدند+ تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت رابر گفت: 76نفراز دانش آموزان دبیرستان های پسرانه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبج رابر، فرمانده ناحیه مقاومت رابر  در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان  زیارتی کربلای ایران، برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان اعزام شد و شرکت کنندگان در مدت پنج  روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار و هویزه بازدید خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبج رابر,

وی راهیان نور را پیوند دهنده تفکر نسل های اول و دوم انقلاب با نسل های سوم و چهارم دانست و افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در بین جوانان ضروری است و کاروان های راهیان نور، سنتی ستودنی و حرکتی با برکت است. 

,

امام بخش هدف از برگزارری اردوهای راهیان نور را  پیوند نسل جوان و دانش آموزان با شهدا ، رزمندگان و تقویت روحیه ایثار و شجاعت برشمرد و گفت: رشادتهای فراوان در طول هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهاکشور،که با حداقل امکانات برای کشور افتخارآفرینی کردند.

,

وی این دانش آموزان را سفیران شهرستان رابر خواند و گفت:در هشت سال دفاع مقدس وجب به وجب این سرزمین ها با آغشته شدن خونبیش از 200هزار انسان پاک بیمه شده ، خاک مقدسی که شاهد صحنه هایی از مردانگی و رشادت 350 شهید این شهرستان بوده است.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه