اخبار داغ

مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان:

استعدادهای ورزشی استان زنجان شناسایی می شوند

استعدادهای ورزشی استان زنجان شناسایی می شوند
مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استعداد های ورزش باید شناسایی ، رشد و پرورش داده شوند،گفت: باید سعی شود استعداد های دانش آموزان را در سنین پایین شناسایی کرد و برای حضور در مسابقات قهرمانی رشد و پرورش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر زنجان، مرتضی تمجیدی در مجمع انتخابی هیات ورزش دانش آموزی استان زنجان که با حضور اعضای این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه امروزی همه به ضرورت ورزش پی برده اند و می دانند که ورزش یک امر بسیار مهمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

 وی با اشاره به اینکه خانواده ها و بعد از خانواده مدارس نقش اساسی در شکل گیری رفتار دانش آموزان دارد، ابراز کرد: آموزش پرورش به مقوله ورزش تاکید خاصی دارد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش پرورش بر خود وظیفه می داند در کنار سایر دروس تحصیلی نسبت به ورزش اقدامات لازم را انجام دهد، عنوان داشت: در جامعه امروی همه به اهمیت ورزش پی برده اند و با اثرات خوبی  که ورزش از خود به جا می گذارد آشنا هستند.

,

تمجیدی با اشاره به اینکه استعداد های ورزش باید شناسایی ، رشد و پرورش داده شوند،تصریح کرد: باید سعی شود استعداد های دانش آموزان را در سنین پایین شناسایی کرد و برای را برای حضور در مسابقات قهرمانی رشد و پرورش داد.

,

وی خاطرنشان ساخت می توان برای حضور ورزشکاران قهرمان در میادین ورزشی از توان تشکل ها و نهاد ها استفاده کرد.

,

ورزش دانش آموزی پایه و اساس ورزش است

, ورزش دانش آموزی پایه و اساس ورزش است,

محمد علی حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل و رزش و جوانان یک خانواده هستند، ادامه داد: طی سال گذشته استان زنجان بیشترین حضور را در عرصه های ورزشی داشته است.

,

وی با بیان اینکه هیئت های دانش آموزش طی سالهای اخیر شکل گرفته و در حال رشد است، اضافه کرد: ورزش دانش آموزی پایه و اساس ورزش است.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر ورزش ازسنین پایی استعداد یابی شود در راستای ورزش های قهرمانی می توان موفق بود، خاطرنشان ساخت: استعداد های خوبی در استان داریم و می توان نتایج خوبی برای استان به دست آورد.

, معاون, زنجان,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه