اخبار داغ

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر هفته تربیت بدنی را تبریک گفتند

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر هفته تربیت بدنی را تبریک گفتند
ورزش در زندگی امروزه نقش بنیادی و اساسی را برعهده دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی در جامعه است که توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باقرشهر نیوز، در پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر آمده است: ورزش در زندگی امروزه نقش بنیادی و اساسی را برعهده دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی در جامعه است که توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

ورزش حرفه ای و به دنبال آن کسب عناوین مختلف قهرمانی در عرصه جهانی، همواره باعث غرور ملی و اقتدار کشور عزیزمان می شود و سربلندی مردم را در بردارد، لذا باید همه با هم برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی و جهانی با برنامه ریزی دقیق و تلاش های مستمر گام های محکم برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، قهرمانان و پهلوانانی از جنس غیرت و ایمان در ورزش کشور داشته باشیم.

,

در ادامه آمده است:

,

۲۶ مهر ماه روز تربیت بدنی فرصت خوبی برای تجلیل از خدمتگزارانی است که عرصه ورزش کشور که با توسعه ورزش همگانی، برای ساختن جامعه ای سالم و پر نشاط و همچنین برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش فراوان می کنند.

,

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، آرزوی موفقیت و سلامتی همه ورزشکاران عزیز به خصوص ورزشکاران باقرشهری را در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه