اخبار داغ

نوجوان جاجرمی راه یافته به تیم ملی فوتبال بانوان:

در زندگی همیشه باید هدف داشت/ با خواهر دوقلویم در مسابقات شرکت کردیم

در زندگی همیشه باید هدف داشت/ با خواهر دوقلویم در مسابقات شرکت کردیم
نوجوان جاجرمی راه یافته به تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه در فستیوال انتخابی کشوری که در مشهد برگزار شد به تیم ملی دعوت شدم ابراز داشت: بنده یه خواهر دوقلو دارم که باهم در مسابقات شرکت می کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، هلیا آزمون نوجوان راه یافته به اردوی تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت: بنده متولد سال 1383 هستم و در پایه ی هشتم مشغول به تحصیل می باشم و یک  خواهر دو قلوهم دارم که باهم در مسابقات شرکت میکردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

وی گفت:من و خواهرم در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشتیم اما فهمیدیم که استعداد و علاقه ی ما به رشته ی فوتبال بیشتر است الان نزدیک به دوسال است که زیر نظر مربیگری خانم ملیحه باکرم مشغول به این ورزش هستیم.

,


خانم آزمون در توصیه ای به هم سن و سال هایش ابراز داشت: در زندگی همیشه باید هدف داشته باشید و برای دستیابی به این هدف از تجربه ی دیگران استفاده کنید و اعتماد به نفس را در خودتان بالا ببرید و هیچ گاه ناامید نشوید.

,
,

وی گفت: تیم ما در فستیوال کشوری رامسر و مشهد و مسابقات استانی فوتسال که در بجنورد برگزار شد اول شد و در فستیوال انتخابی کشوری که در مشهد برگزار شد به تیم ملی دعوت شدم.

,

وی در پایان افزود: از زحمات خانواده ام و خانم باکرم مربی عزیزمان و آقای ناصر ایزدی در بحث آمادگی جسمانی  که برای ما زحمات زیادی را متحمل شدند سپاسگزارم و موفقیتم را مدیون آنها هستم.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه