اخبار داغ

طی سالجاری صورت گرفت؛

وقوع ۳۱۷ مورد حریق در سمنان/ میانگین زمانی رسیدن به محل حادثه ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه

وقوع ۳۱۷ مورد حریق در سمنان/ میانگین زمانی رسیدن به محل حادثه ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه
مدیر عامل سازمان آتشنشانی سمنان از وقوع 317 مورد حریق در این شهرستان طی سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اسماعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با اشاره به وقوع 317 مورد حریق در این شهرستان گفت: حریق هایی که در چند ماه اخیر به وقوع پیوسته شامل حریق مسکونی، وسیله نقلیه، ضایعات، شاخ و برگ درختان، حریق تجاری، اداری و...بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در این مدت 429 مورد حادثه نیز در شهرستان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: بیشتر حوادث شامل آسانسور، محبوسی در اماکن، آبگرفتگی معابر، تصادفات و واژگونی خودرو، گرفتن حیوانات موذی، چاه و.. بوده است.

,

اسماعیل پور در خصوص بیشترین دلایل حریق گفت: علت بیشتر حریق ها نشت گاز از شلنگ و اتصالات غیر استانداردشامل: اجاق گاز، سماور و بخاری بوده است و اتصالی برق، اتصال در هود آشپزخانه و آتش سوزی در ساختمانهای مخروبه و متروکه در مراحل بعدی قرار دارد.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه علت بیشتر حوادث محبوسی در آسانسور می باشد، افزود: عدم استفاده صحیح از آسانسور، اتصالات برق، و بهره برداری از تعمیر کاران غیر مجاز عامل بیشترین حوادث در آسانسورها هستند.

,

وی ورود حیوانات موذی به داخل ساختمانها بر اثر بازگذاشتن درب منازل یا از طریق ایجاد منافذ دیوارها، هواکش ها و چاههای فاضلاب را از دیگر عوامل حوادث آتش نشانی برشمرد.

,

اسماعیل پور با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تعداد 16 هزار و 46 تماس با سامانه 125 گرفته شده است، افزود: مدت زمان رسیدن به محل حادثه  طی این مدت 3 دقیقه و 46 ثانیه بوده است.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان در خصوص تعداد ایستگاه های آتش نشانی در شهرستان سمنان گفت: 4 ایستگاه داخل شهر و 1 ایستگاه  در شهرک صنعتی وجود دارد و 1 ایستگاه آتش نشانی داخل مسکن مهر در حال ساخت است.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه