اخبار داغ

محض اطلاع مسئولان:

خشک شدن تدریجی درختان بلوارهای شهر یاسوج + تصاویر

خشک شدن تدریجی درختان بلوارهای شهر یاسوج + تصاویر
درختان بلوار ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز به دلیل بی آبی و آبیاری نشدن در حال خشک شدن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بویرخبر امروز شهر یاسوج یا همان پایتخت طبیعت ایران، با مدیریت جدید و تازه شروع کرده خود به دنبال این است که نقایص گذشته را بپوشاند و با توجه به اقدامات موثر شهرداران گذشته اقدامات اصولی انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

نسهتین مقدم شهردار جدید پایتخت طبیعت ایران که در بدو معرفی خودش به عنوان چهره جدید ساختمان بهشت پایتخت طبیعت ایران خود را یک متخصص زیبا سازی شهری معرفی کرد و هدف خود را ارتقاء فضای سبز و میدانی شهر دانست، شاید امروز آینده ای سخت را برای خود پیش بینی کند.

,

, ,

شهر یاسوج که در دره ای زیبا در سلسله جوار زاگرس جنوبی قرار گرفته، طبیعت شگرفش بدون دخالت انسان و کارهای زیر بنایی، طبیعتی دلنواز بوده که ماحصل این طبیعت دلنواز یک ایده خاص برای توسعه و بهره وری مناسب است.

,

اما به هر حال اگر از این سخن ها و حرفهای تکراری بگذریم به مسائل بعد از معرفی شهرداران یاسوج خواهیم رسید، شهردارانی که باید راه خوب و قدرتمند گذشتگان را طی کرده و به آینده این شهر بینیدشند.

,

امروز هر طرف پایتخت طبییعت ایران را بنگری نقایصی خواهید دید که این نقایص فقط با کار گروهی و ایده های خلاق مرتفع خواهد شد.

,

, ,

, ,

یکی از مسائلی که امروز بیش از گذشته در شهر یاسوج به چشم می خورد، خشک شدن تدریجی درختان غرس شده در بلوار های ورودی شهر یاسوج است.

,

به عنوان مثال بلوار ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز وضعیت خوبی نداشته و درختان غرس شده در این بلوار به دلیل بی آبی و آبیاری نشدن در حال خشک شدن هستند.

,

از طرف دیگر بلوار سپاه پاسداران همین وضعیت را داشته و درختان آن هم نیز همانند دیگر بلوار مرکز استان در حال خشک شدن و نابودی بوده، هرچند که مسئوالان می توانستند بجای استفاده از درختان غیر بومی همانند کاج از درختان بومی استان برای زیبایی بهتر این مکانها استفاده کنند و یک طبیعت دل انگیز را به این مناطق هدیه دهند.

,

, ,

, ,

هرچند که امروز این موضوع یک وضعیت خاکستری تلقی می شود، اما تبعات آن در آینده نمی تواندخبرهای خوشی را برای پایتخت طبیعت داشته باشد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه