اخبار داغ

فرمانده انتظامی بانه:

باند سارقان موتورسیکلت در بانه متلاشی شد

باند سارقان موتورسیکلت در بانه متلاشی شد
فرمانده انتظامی بانه با اشاره به دستگیری دو نفر از سارقان موتور سیکلت در این شهر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت در بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرزاد کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: مامورین کلانتری 12 شهرستان بانه شامگاه گذشته در حین گشت زنی در یکی از محله های شهر بانه متوجه فعالیت مشکوک دو نفر برای سرقت یک دستگاه موتورسیکلت می شوند که با هوشیاری و مداخله به موقع پلیس اقدام آنها برای سرقت موتور سیکلت ناکام ماند.

 وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: سارقین دستگیر شده  ژس از ارجاع به کلانتری در عملیات بازجویی به 15 مورد سرقت موتور سیکلت دیگر نیز اعتراف کردند.

کریمی خاطرنشان کرد؛ پس از اعتراف سارقان و حضور صاحبان موتورسیکلت های به سرقت رفته صحنه جرم بازسازی شده و پس از محرز شدن واقعیت  پرونده سرقت برای هر دو سارق تشکیل و متهمین تحویل مراجع قضایی شهرستان بانه داده شدند.

فرمانده انتظامی بانه تصریح کرد: سارقین در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که موتورسیکلت های به سرقت رفته را با واسطه گری شخص سومی به کشور همسایه عراق منتقل کرده اند.

وی از شهروندان خواست تا برای جلوگیری از هرگونه سرقت وسایط نقلیه خود را در معابر خلوت به حال خود رها نکنند و از قفل و سایر ابزار ایمنی که سارقان را از فکر سرقت بازمی دارد استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه