اخبار داغ

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش آغاز نشده است/ میراث‌دار بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام هستیم

حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش آغاز نشده است/ میراث‌دار بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام هستیم
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش در دوره اخیر آغاز نشده است، گفت: سیاست این وزارت‌خانه حمایت از باشگاه‌های خصوصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیررضا خادم عصر امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی در همدان اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌‌داری است تا با ترغیب این بخش از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تلاش‌‌های دولت تدبیر و امید برای فعالیت بخش خصوصی در ورزش بیان کرد: یکی از موضوعات در این حوزه این است که قانون نظام باشگاهداری در ورزش جاری و ساری شود.

,

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید بخش خصوصی را طوری حمایت کنیم که در ورزش حرفه‌ای باشگاه‌هایی در سطح کشور داشته باشیم که از پایتخت و مراکز استان دور باشند.

,

وی اظهار کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌های خصوصی است و در همین راستا به زودی اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

,

خادم با بیان اینکه با تصویب تدوین نظام باشگاه‌داری دولت باید اماکن خود را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: در این قانون دولت دیگر حق باشگاه‌داری ندارد و در صورتی که اتحادیه باشگاه‌ها مجوز حضور به این تیم‌ها را دهند حق حضور در لیگ‌های حرفه‌ای را دارند.

,

وی با بیان اینکه ما در بخش ورزش میراث‌دار بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام هستیم، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف ترمز بسیار جدی برای توسعه کشور است اما دولت متعهد به تکمیل این طرح‌هاست.

,

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش در دوره اخیر آغاز نشده است، چون حدود 3 هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم و حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است و با اعتبارات امروز این وزارتخانه 16 سال برای تکمیل آنها زمان نیاز است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه