اخبار داغ

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج خبر داد؛

پرونده شکایت از سازمان پسماند به دادگستری ارجاع شد/ شهرداری کرج لایحه ای درباره حلقه دره به شورای شهر ارائه کند

پرونده شکایت از سازمان پسماند به دادگستری ارجاع شد/ شهرداری کرج لایحه ای درباره حلقه دره به شورای شهر ارائه کند
حسین محمدی گفت: شهرداری کرج را مکلف کرده ایم سریعا ساماندهی حلقه دره و رفع مشکلات موجود در این منطقه را در دستور کار خود قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج درباره وضعیت نامناسب حلقه دره به خبرنگار تیتر1 گفت: سال گذشته محیط زیست استان البرز طرح شکایتی از سازمان پسماند شهرداری کرج به واسطه وضعیت نامناسب حلقه دره داشت که پرونده آن در دادستانی مورد رسیدگی قرار گرفت. 

حسین محمدی با اشاره به اینکه پرونده شکایت از سازمان پسماند شهرداری کرج به دادگستری ارجاع شده است، افزود: در شورای شهر کرج کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی تشکیل شده و در دو جلسه موضوع مدیریت پسماند و حل مشکلات آن در دستور کار قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: شهرداری را مکلف کرده ایم سریعا ساماندهی حلقه دره و رفع مشکلات موجود در این منطقه را در دستور کار خود قرار دهد و موضوع تفکیک از مبدا و بازیافت که جز تکالیف قانونی مدیریت اجرایی پسماند است را به عنوان دو رویکرد مهم مورد توجه قرار دهد. 

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در خاتمه تصریح کرد: شهرداری کرج باید لایحه ای در قالب یک برنامه عملیاتی و اجرایی با رویکرد استفاده از مشارکت بخش خصوصی تنظیم و به شورا ارائه کند تا در آینده ای نزدیک با مشارکت بخش خصوصی زباله های شهر را مدیریت کنیم و مسئله ای که امروز به عنوان تهدید برای شهر کرج تلقی می شود به فرصت و پروژه ای با توجیه اقتصادی مبدل کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر1,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه