اخبار داغ

مسئول دفتر خدمات زیارتی دیر:

بیش از ۳۰۰۰ زائر دیری در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند

بیش از ۳۰۰۰ زائر دیری در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند
مسئول دفتر خدمات زیارتی کوی دلدار شهرستان دیر گفت: امسال بیش از 3 هزار نفر از شهرستان دیر در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه تا کنون بیش از 2 هزار زائر ثبت نام کرده اند اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین از شهریور ماه آغاز شده که در این مدت بیش از 2 هزار نفر از شهرستان دیر از طریق سامانه ثبت نام کرده که پیش بینی می شود امسال بیش از 3 هزار نفر از شهرستان برای حضور در این مراسم شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی گفت: اعزام افراد به کربلا فقط با ویزا صورت می‌گیرد و افراد بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند که از خروج افراد بدون ویزا جلوگیری می‌شود.

,

ابراهیمی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین تصریح کرد: این حرکت خودجوش شیعیان و رهروان رسول‌الله در اربعین حسینی به علت عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هرساله صورت می گیرد.

,

مسئول دفتر خدمات زیارتی کوی دلدار افزود: زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند باید گذرنامه آنها حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و افرادی که گذرنامه آنان فاقد اعتبار می باشد برای تمدید آن اقدام نمایند.

,

ابراهیمی در پایان از برپایی موکب شهرستان دیر ویژه اربعین حسینی در کربلا خبر داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه