اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر:

آسفالت ریزی محور گردشگری قینرجه در مشگین/راه روستایی آلوچ به خورشید آباد بهسازی می شود

آسفالت ریزی محور گردشگری قینرجه در مشگین/راه روستایی آلوچ به خورشید آباد بهسازی می شود
فرماندار مشگین‌شهر گفت: تاکنون دو کیلومتر از محور گردشگری قینرجه آسفالت‌ریزی شده و مابقی مسیر نیز با جدیت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در جریان بازدید ازعملیات بهسازی و آسفالت ریزی محور گردشگری قینرجه با اعلام این خبر، گفت: تاکنون دو کیلومتر از این مسیر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: برابر پیش بینی های انجام گرفته در صورت مساعد بودن شرایط جوی یک کیلومتر دیگر از این مسیر در روزهای آتی آسفالت ریزی می‌شود.

,

 

,

رحیمی زاد با اشاره به اهمیت این محوردر توسعه صنعت گردشگری و تأمین رفاه شهروندان و گردشگران خاطرنشان کرد: موانع طبیعی و جابجایی خط لوله آب شرب روند اجرایی این پروژه را با کندی مواجه کرده است.

,

 

,

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین اعتباراین پروژه گفت: برابر برآوردهای مهندسی و مساعد بودن شرایط جوی  این پروژه  مهم با جدیت ادامه داشته و درآینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل آن خواهیم بود تا مسافران به راحتی بتوانند در این مسیر تردد داشته باشند.

,

 

,

فرماندار مشگین‌شهر همچنین در بازدید از مراحل اجرایی و عملیات زیر سازی مسیر روستای آلوج گفت: در سال جاری بالغ بر سه هزار میلیون ریال برای زیرسازی و آسفالت راه روستای آلوچ به خورشید آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر در نظرگرفته شده است.

,

 

,

وی افزود: روستای آلوچ در غرب شهرستان مشگین‌شهر واقع شده و یکی از روستاهای زیبا برای گردشگری است لذا این پروژه می‌تواند در افزایش شمارگردشگران بومی و غیربومی در این مسیرتأثیرگذار باشد.

,

 

,

فرماندار مشگین شهر در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت اتمام عملیات زیرسازی و مساعد بودن شرایط جوی 2 کیلومتراز این مسیر آسفالت ریزی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه