اخبار داغ

استاندار همدان خبر داد:

پذیرش دانشجودر دانشگاه بین المللی دی 8

پذیرش دانشجودر دانشگاه بین المللی دی 8
استاندار همدان از پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی دی 8 از بهمن ماه در همدان خبر داد و گفت: دانشگاه دی 8 از ترم آینده در همدان در ۱۶ رشته پذیرش دانشجو خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نافع محمدناصر نیکبخت امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه افراد از 8 کشور در این دانشگاه عضو هستند، اظهار کرد: حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور پذیرش می شوند لذا باید بهترین خدمات به دانشجویان دی ۸ داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نافع ,

 

,

نیکبخت در بخش دیگری از سخنانش از بانک‌هاخواست که سهمیه استان را برای تولید به صورت کامل و بیشتر جذب کنند افزود: ایجاد اشتغال ماموریت ما برای کشورمان که خواسته مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است لذا باید سیستم اداری، بانکها و بخش خصوصی با تعامل بتوانند از اشتغال موجود صیانت کرده و اشتغال جدید ایجاد کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امسال، هم سود بانک کم شده ، هم یارانه‌ ای در کنار سود بانکی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که باید به تولیدکنندگان اطلاع رسانی شود، گفت: شرایط برای ورود با رغبت متقاضیان فراهم است تا تولید و اشتغال رونق بگیرد همچنین از بانکها می‌خواهم به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

,

 

,

نیکبخت با بیان اینکه بهتر است جلسه‌ ای با بانکهای خصوصی برگزار شود تا از ظرفیت این بانکها هم برای تولید و اشتغال استفاده لازم شود افزود: باید در امور تولید تسهیل و روان‌ سازی کرد اما نه به قیمتی که بانک‌ها بدبین شوند بلکه باید مصالح بانک و تولید کننده را با هم دید.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: برای دریافت اعتباراحداث زیرساختهای شهر جهانی لالجین مذاکره و توافق شده است ودر آبان ماه سال بعد همدان ، میزبان اجلاس جهانی گردشگری خواهد بود بنابراین باید از اکنون آمادگی داشته باشیم.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به اینکه طبق مذاکره ای که با مدیر عامل راه آهن درباره اتمام ۱۲ کیلومتر باقی مانده راه آهن تهران- همدان داشتیم قرار شد این ریل تامین و ریل گذاری تمام شود یادآورشد: به ساخت مرکز جامع سرطان همدان و مشارکت بنیاد فرشچیان در احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی توافق شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه