اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

برجام یک توافق بین المللی است/ در مسائلی مانند پسماند هنوز اندرخم یک کوچه ایم

برجام یک توافق بین المللی است/ در مسائلی مانند پسماند هنوز اندرخم یک کوچه ایم
فرماندار میاندوآب گفت: رئیس شورا نیز در این جلسه می خواهم تا پیگیری های لازم را در اسرع وقت در مورد شهردار داشته باشد چرا که متاسفانه ما در مشکل هستیم و از یک سال گذشته در مسائلی مانند پسماند هنوز اندرخم یک کوچه ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اظهارات ترامپ، اظهار کرد: برجام یک توافق بین المللی است و حتی تنها بین ایران و آمریکا نیست و سایر کشورها مانند روسیه و چین هستند  که از برجام حمایت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه سربازان نظام رفتند و مذاکره کرده و به برجام رسیدند، افزود: ترامپ از روزی که آمده از برجام ناراضی است و ما می گوییم که ایران با نقض ترامپ مقابله کرده و مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریزریز می کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه ما در مقابل ترامپ و امثال ترامپ می ایستیم، گفت: خود آنها و کارشناسانشان نیز اعلام کرده اند که خروج از برجام به ضرر آمریکاست.

,

امیری به مسائل شهری اشاره و تصریح کرد: ما موظف هستیم تا برای توسعه، عمران و آبادانی این شهر برنامه ریزی کرده و هدف مشخصی داشته باشیم.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه انتخاب شهردار روند قانونی خود را دارد که باید طی کند، اظهار کرد: برخی به دلیل ناآشنایی، مسائلی را مطرح می کنند و من نیز به رئیس شورا هم گفته ام که باید بر اساس قانون هرچه سریعتر شهردار  انتخاب شود.

,

وی افزود: هرکس باید به وظیفه خود عمل کند و از رئیس شورا نیز در این جلسه می خواهم تا پیگیری های لازم را در اسرع وقت در مورد شهردار داشته باشد چرا که متاسفانه ما در مشکل هستیم و از یک سال گذشته در مسائلی مانند پسماند هنوز اندرخم یک کوچه ایم.

,

امیری با تاکید بر اینکه باید از کارهای نادرست پرهیز کرد، تصریح کرد: اکنون در وضعیتی هستیم که بیش از همیشه به وحدت نیاز داریم و محور ما ولایت فقیه است و باید ادامه دهنده راه شهدا که خدمت به مردم است، باشیم.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه شنیده می شود که برخی می روند پیش امام جمعه می گویند که ما دوست داریم در خدمت شما باشیم ولی از فرماندار می ترسیم، گفت: بنده در این جلسه به صراحت می گویم که چنین مسائلی نیست و در این جلسه این بهانه را از شما می گیرم و می گویم که همه باید در نماز جمعه و در خدمت امام جمعه باشیم چرا که هدف همه ما خدمت به مردم و نظام است.

,

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، افزود: امنیت پایدار ما مدیون رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی است و باید قدردان آن باشیم.

,

امیری هم چنین با اشاره به اینکه همایش توسعه شهرستان میاندوآب در آینده برگزار می شود، اظهار کرد: لازم است تا در این رابطه ادارات با دبیرخانه همایش که در آن از سرمایه گذاران شهرستانی و کشوری دعوت می شود، هماهنگی را داشته باشند.

,

فرماندار میاندوآب در پایان بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه