اخبار داغ

فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد
فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف بسترسازی، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت اسلامی ایرانی درعرصه مد و لباس و سبک زندگی، از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اهداف برپایی این جشنواره بسترسازی، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت اسلامی ایرانی درعرصه مد و لباس و سبک زندگی، معرفی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی است.
همچنین تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار و ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی از دیگر اهداف این جشنواره است.
هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، استادان علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن ها و تشکل های صنفی و برخی از سازمان ها و نهاد ها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، سازمان های صنعت معدن و تجارت صدا و سیما، آموزش و پرورش، اتحادیه های عضو کمیسیون های کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور و نقش موثر خبرگزاری ها برگزار خواهد شد.
این فراخوان در بخش های طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری های نوین، بخش بین الملل، انجمن ها و موسسات هنری مد و لباس، استان ها و اقوام منتشر شده است.
شرایط و مقررات عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و فروش غیر متمرکز جدیدترین دستاوردهای این عرصه نیز در این فراخوان آورده شده است.
به دنبال برگزاری مستمر جلسات برنامه ریزی و تاکید اعضا و درخواست شرکت کنندگان دوره های قبل، فراخوان این دوره از جشنواره حداقل دو ماه زودتر از دوره های پیشین منتشر می شود.
متن کامل فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در سایت بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی http://www.iranmode.com/ قابل مشاهده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه