اخبار داغ

گزینه های احتمالی شهرداری بوشهر مشخص شدند

گزینه های احتمالی شهرداری بوشهر مشخص شدند
شب گذشته برای تعیین و تکلیف شهردار نشست فوق العاده ای با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مجلس شورای اسلامی تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مطرح شد که در پی این طرح اعضای شورای شهر بوشهر نیز برای انتخاب شهردار دست به کار شدند و شهردار فعلی را برکنار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

شب گذشته برای تعیین و تکلیف شهردار نشست فوق العاده ای با حضور اعضاء در حالی برگزار شد که 6نفر بر اساس طرح استفساریه تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، صلاحیت میگلی‌نژاد برای ادامه فعالیت احراز نکردند.

,

براساس این تصمیم گیری در حالی که هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر در فرمانداری بوشهر مصوبه شورای شهر را تایید کند شهردار فعلی از سمت خود برکنار و فرد دیگری تا موعد قرر به عنوان سرپرست معرفی می شود.

,

بر اساس تبصره یک قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری از شمول این قانون مستثنی هستند که با وجود تقدیم اسناد به شورای شهر مربوط به اصابت خمپاره به دست میگلی‌نژاد شهرداری کنونی بندر بوشهر که سبب مجروحیت وی شده بود اما شورای شهر این اسناد را به دلیل نداشتن کد ایثارگری نپذیرفت.

,

بعداز اتمام جلسه اعضاء شورای شهر میگلی نژاد شهردار فعلی نامه ای مبنی بر تایید ایثارگری خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

,

شهردار بندر بوشهر خطاب به مدیر کل بازرسی استان بوشهر نوشت: در تیر ماه 1360 در منطقه عملیاتی آبادان(حصر آبادان) پس از سقوط خرمشهر و محاصره آبادان که حضرت امام(ره) اعلام داشتند باید حصر آبادان شکسته شود به همراه تعدادی از بوشهر عازم جبهه های حق علیه باطل شدیم و خداوند کمک کرد حصر آبادان شکسته شد و دشمن بعثی به عقب رانده شد و در آن منطقه اینجانب و تعدادی از همراهان مورد اصابت ترکش مستقیم خمپاره قرار گرفتیم و مجروح شدیم و سپس به بیمارستان ماهشهر منتقل و بستری شدم و مصداق آیین نامه تعیین احراز مصادیق شهید و ایثارگر، به عنوان ایثارگر می باشم.

,

در ادامه نامه میگلی نژاد آمده است: چون رفتن به جبهه در هشت سال جنگ تحمیلی بر اساس یک تکلیف شرعی بوده است لذا از همان ابتدا اعتقادی به استفاده از مزایای مادی حضور در جنگ تحمیلی نداشته و نخواهم داشت و چناچه اکنون هم احساس تکلیف نمی کردم، در قبال مصوبه اخیر الذکر مجلس شورای اسلامی و شهر بوشهر تحت هیچ شرایطی حضورم و جانبازیم را در هشت سال دفاع مقدس اعلام و اظهار نمی نمودم.

,

نامه منتشر شده در فضای مجازی پیرامون سابقه ایثارگری میگلی نژاد

,

, ,

لازم به ذکر است میگلی نژاد که از فروردین سال 94 به عنوان شهردار بندر بوشهر معرفی شده بود روز یک شهریور ماه سال جاری 6 نفر از اعضاء شورای شهر برای ابقاء میگلی نژاد رای دادند و روز گذشته نیز 6نفر از اعضاء شورا بر خلع وی از شهرداری رای دادند.

,

در صورتی که کمیته انطباق در فرمانداری بوشهر به عنوان نماینده وزارت کشور تصمیم شب گذشته شورای شهر را تایید کند گزینه های مطرح می توانند سکان هدایت شهرداری بوشهر را دست گیرند و بر صندلی مدیریت ارشد شهری بنشینند.

,

براساس اخبار غیر رسمی مسعود نصوری مدیرکل آبفا روستایی استان، فضل اله توسلی شهردار سابق بوشهر، احمد جعفری نسب فرماندار فعلی شهرستان شادگان در استان خوزستان، حسین حیدری مدیرکل سابق تعاون استان، سید نورالدین امیری مدیر سابق سازمان همیاری های استان و امان اله شجاعی عضو سابق شورای شهر بوشهر از گزینه های احتمالی هستند.

,

حال باید منتظر ماند که در جلسه علنی امروز شورای شهر بندر بوشهر چه سرنوشتی برای شهرداری بندر بوشهر رقم می خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه