اخبار داغ

با افتتاح بخش IMRT توسط مهرانه؛

مرکز "درمان پیچیده سرطان" شمالغرب کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مرکز "درمان پیچیده سرطان" شمالغرب کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود
مسئول کلینیک تخصصی از راه اندازی  بخش IMRT یا "درمان پیچیده سرطان" در آینده نزدیک در مهرانه زنجان خبرداد و گفت: راه اندازی این مرکز در منطقه شمالغرب کشور منحصربفرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، جواد گرانمایه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی سه سال از  افتتاح رسمی مرکز رادیوتراپی در ۲۳ آبان سال ۹۳ این مرکز خیریه با کمک خیران خود توانسته است اقدامات بسیار مناسبی را در حوزه درمان بیماران مبتلا به سرطان در سطح استان و شمالغرب کشور ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی تصریح کرد: در طول سه سال گذشته شاهد خدمت به بیماران استان و تمام نقاط کشور بودیم و بیش از ۲۳۰۰ نفر از افرادمبتلا به سرطان را با تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب مورد مداوا قرار دادیم .

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در مرکز مهرانه زنجان کلیه تجهیزات پزشکی روز دنیا بکار گرفته شده است، عنوان کرد:  این مجموعه درمانی ثابت کرده است که بهترین کیفیت درمان را در سطح کشور به بیماران ارائه نموده است.

,

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه عنوان کرد: . در کنار این خدمات بیش از ۱۴۰۰ نفر روز از امکانات مهمانسرای مهرانه بهره مند شدند.

,

وی  ابراز کرد: علاوه بر خدمات ارائه شده به بیماران در سطح استان مهمانسرای تهران نیز در راستای ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان که به تهران مراجعه کرده اند این افراد را پذیرش نموده است.

,

گرانمایه با اشاره به بخش های تاسیس شده در این مجموعه خیری درمانی  تشریح کرد: از ابتدای مهر ۹۶ بخش شیمی درمانی با پیشرفته ترین امکانات و استانداردهای روز دنیا با ظرفیت ۴۷ تخت و بخش هایپرترمیا، تکنولوژی جدید درمان مورد بهره برداری قرار گرفته و خدمات لازم را ارائه می دهد.

,

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه افزود: در آینده نزدیک نیز بخش IMRT یا "درمان پیچیده سرطان" که در شمالغرب کشور منحصربفرد می باشد در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه