اخبار داغ

آتش گرفتن خودروی سمند در قزوین+تصاویر

آتش گرفتن خودروی سمند در قزوین+تصاویر
رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی سمند در خیابان شهید بابایی قزوین با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر چگینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 12 و 16 دقیقه روز سه شنبه 23 آبان ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سمند در خیابان شهید بابایی قزوین، مقابل بیمارستان رازی خبر داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: با اعلام حادثه در قزوین بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه‌های شماره پنج پونک و 2 شهید بابایی به محل اعزام و مشاهده کردند خودروی مذکور طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش بسرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.
,
,
, ,

چگینی با اشاره به شدت حریق افزود: آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه خود را به محل حریق رساندند و با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آوردند. 
,
,
, ,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به عوامل انتظامی و مالک ماموریت خود را به پایان رساندند. 
,
,
, ,

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه