اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر:

«یک عکس، یک خاطره» از برنامه‌های شاخص هفته بسیج است

«یک عکس، یک خاطره» از برنامه‌های شاخص هفته بسیج است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با بیان اینکه اقتضای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، داشتن برنامه است، گفت: از برنامه‌های شاخص هفته بسیج، وجود اسناد گذشته با عنوان «یک عکس، یک خاطره» است و آمادگی داریم که این مهم را در طول سال هم اجرا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، حسن مدرس مقدم امروز در جلسه بزرگداشت هفته بسیج که با حضور فرماندار و جانشین فرمانده سپاه کاشمر و سایر مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علاوه بر برنامه‌های هفته بسیج یک برنامه فصلی هم در همین حوزه ارائه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر،,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر گفت: معتقدیم اقتضای سیاست اقتصاد مقاومتی داشتن برنامه است و ضروری است حوزه‌های مختلف مدیریتی در شهرستان برنامه‌ریزی داشته باشند تا زمینه‌ی اجرای دقیق و مرتب و هدفدار فراهم شود.

,

 

,

وی افزود: از شاخص‌های برنامه‌های هفته بسیج وجود اسناد گذشته با عنوان «یک عکس، یک خاطره» از شهدا، جانبازان و کسانی است که در عرصه‌های مختلف مدیریتی به شایستگی وقتی را گذراندند.

,

 

,

مدرس مقدم با اعلام آمادگی جهت اجرا و تأکید بر تداوم این برنامه بیان داشت: در اجرای اینگونه برنامه‌ها صرفا به هفته بسیج اقتضا نکنیم و ماهانه نشست‌هایی را با دعوت از شخصیت‌های مختلف برگزار کنیم و از همه دستگاهها تقاضا داریم که ما را یاری کنند.

,

 

,

وی پیشنهاد داد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، شایسته است برنامه‌های هفته بسیج را به این حوزه هم پیوند دهیم و هر جا یک جمعیتی از 10 نفر تا یک همایش بزرگ داریم یک نمایشگاه کتاب در حد توان برگزار کنیم.

,

 

,

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر یادآور شد: اگر انتظار داریم که خروجی برنامه‌هایمان‌ یک خروجی فرهنگی مؤثر داشته باشد ضروری است که این پیوند را برقرار کنیم و در این صورت از موفقیت‌های بسیار خوبی بهره‌مند خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه